فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥چه شود اینجامعه😐
13.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴جنایت رمدسیویر
🔹چه کسی پاسخگو است؟
🔸آیا ترکیب کمیته علمی #ستاد_ملی_کرونا که این دارو را تایید و توصیه کردند، عوض شده اند؟
🔹آیا چنین ترکیبی صلاحیت تأیید یا رد واکسنها را دارند؟
🔸چه تضمینی وجود دارد که تصمیمات واکسنی این طیف، همانند تصمیمات دارویی آنها نباشد؟
🔹دستگاههای نظارتی، امنیتی، قضایی و مجلس انقلابی چه اقدامی در این زمینه داشتهاند؟
🔸اگر این حرفهای پخش شده در برنامه رسمی انارستان صدا و سیما غلط است چرا با گوینده برخورد نمیشود و اگر درست است چرا با عاملان این جنایت برخورد نشده؟
#جهاد_تبیین
💠✍ #دکتر_جاویدنیا
🆔 @Dr_Javidnia
🌐 لینک پیوستن به کانال:
https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3
هدایت شده از ظهور بسیار نزدیک است
“🔰مــوڪب امــام علــے علیــه السلام”
💥مستقر در مسیر پیاده روی نجف به کربلا (عمود 1097) اجتماعی از همه دلدادگان و شیفتگان اباعبدالله الحسین (ع) که در این سالها بصورت خودجوش و مردمی بار پذیرایی از زوار حسینی را در کنار ملت بزرگ و مهمان نواز عراق برعهده دارد.
⏪با توجه به افزایش چشمگیر تعداد زوار از دهها هزار نفر به قریب به چند میلیون نفر در سال های گذشته و همچنین دورنمای ده ها میلیونی این اجتماع بزرگ در آینده نزدیک و همچنین افزایش بازه پذیرایی از قریب به یک هفته اربعین به حدود ۱۰ روز ، بر آن شدیم با ایجاد بستری بین المللی و بصورت تعاملی میان مردم و خدمتگذاران حسینی با موکب امام علی علیه السلام در اربعین حسینی زمینه پذیرایی و اسکان زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام را بصورت مردمی فراهم آوریم.
⏪این موکب در نظر دارد نذورات حسینی عزیزان را در زمینه پذیرایی و خدمت به زائران "اباعبدالله الحسین(ع)" اختصاص دهد.
⏪جهــت واریــز ڪمڪ هاے نقــدے خــود میتــوانید از طریــق بانـڪ صــادرات به شمــاره ڪارت↙️
6037697561619583💳
«و یاشماره شبــا»
💳IR750190000000338840409006
بــه نــام مــوڪب امــام عـلــی (ع) اقــدام نمــاییــد.
👌🏻"ضمن تشکر از مردم ولایتمدار و دوست دار اهل بیت عصمت و طهارت ، که در سال گذشته با کمکهای مالی خود این موکب را یاری نموده اند تقاضا داریم امسال هم با کمکهای مالی خود ما را در خدمت رسانی به زائرین سیدالشهداء یاری نموده تا در ثواب خدمت به زائران امام حسین علیه السلام سهیم گردند تا با همکاری و هم فکری شما خدماتی بهتر برای زائرین امام حسین علیه السلام ارائه دهیم."
✅به جهت هماهنگے بیشتر با شماره هـاے👇🏻
📲09133933854
"آقـاے عـبـاسـے"
📱09133935061
🤳09139942884
«خــادمیــن مـوڪب امــام علـے علیــه السـلام»
// تماس حاصل نمایید//
✍🏻روابط عـمـومـے مـوڪب امـام عـلـے علیــه السـلام منـطقــہ نــوق رفسـنـجـان
#محرم #امام_حسین #امام_زمان
━•----⊰❀❀⊱-----•━
🗒 آقای عین اللهی! برای مسافرت به کدام کشور خارجی، زدن 3 دوز واکسن ضرورت دارد، که برای اربعین و عراق لازم دانسته اید؟
#اربعین
#واکسن
#وزیر_بهداشت
🔆 @newsrahemardom_ir 🔆
🔻چرا "موضعگیری" نمیکنیم؟!
🖋 مهدی جمشیدی
۱. ما "شأن علمی" داریم و مداخله در امور "عینی" و "انقلابی"، مخالف وجاهت و منزلت علمی ماست. ما باید فقط به "مبادی بعیده" و "انتزاعیاتِ بریده از واقعیّات" بپردازیم. این مسائل، "سیاسی" هستند و راه "سیاست" از "علم" جداست. اهل علم و پژوهش و معرفت نباید "سیاستزده" و "سیاسیکار" شود. ما سرگرم مباحثِ "مجرّد" و "انتزاعیِ" خویش هستیم و از "معقولاتِ بیخاصیّت"، لذّت میبریم. اینکه برای "جامعه" و "حاکمیّت" چه رخ خواهد داد و "نظم اجتماعی" و "هندسۀ سیاسی" به کدام سو خواهد رفت، کمترین ارزشی ندارد. وظیفۀ ما، اندیشهورزی در حوزۀ "مبادی" است و بس.
۲. "انقلاب" و "نظام" هم جزو سیاست هستند و ما نباید "وابسته به نظام" قلمداد شویم. ما مفتخریم که "مستقل" هستیم. سیاست، مبتنی بر "حقّ" و "باطل" نیست و فقط در چهارچوب "قدرت"، تعریف میشود. پس تفاوتی میان این و آن نیست. اسلامِ ما، "اسلامِ منهای انقلاب" است؛ "اسلامِ بیتفاوتها"، "اسلامِ حاشیهنشین"، "اسلامِ غیرسیاسی"، "اسلامِ قابلجمع با همه" ...
۳. انقلاب و نظام که هیچ، حتّی خودِ "اسلام" نیز از "شیوخ اسلام"، مهمتر نیست. باید نسبت به شیوخ اسلام، حسّاس و متعصّب بود و نه اسلام. بگذارید "ضروریّات دین" را انکار کنند و "بنیانهای باور دینی" را متزلزل سازند؛ آنچه که مهم است، بقای ماست. ما اسلام را برای خویش میخواهیم، نه خویش را برای اسلام. ما مقوّمِ دین هستیم نه خودِ دین.
۴. ما همیشه در میانۀ دو صندلی مینشینیم و با "مرزبندیِ ایدئولوژیک"، بیگانهایم. ما یاد گرفتهایم که چنان "مبهم" و "دوپهلو" سخن بگوییم و بنویسم که به هیچ اعتباری، کسی نتواند گریبان ما را بستاند. مگر فرح پهلوی، "انجمن فلسفه" بر پا نکرد و "فیلسوفانِ سنّتگرا" را فرانخواند و در کنار آنها ننشت؟! مگر سکولارها با فقهای سنّتی و لندنی و ... معارضه دارند؟! فردا نیز که این نظام برچیده شود، حتّی اگر نظام بعدی، "سکولار" باشد، ما منزلت خویش را خواهیم داشت. وجود ما، گرهخوره به هیچ نظامِ سیاسیای نیست. ما همچون ریگِ تهِ جوی هستیم که میمانیم. بگذار انقلابیها در زدوخوردها و نزاعها، هلاک شوند؛ ما فقط نظارهگریم.
۵. ما "دینداران هزینهگریز" و مؤمنان عافیّتطلب" هستیم که همواره از معرکه گریختهایم و "درسوبحث" را بر "مجاهدت" ترجیح دادهایم. ما اهل "علم" و "فضل" و "تعمّق" و "اعتدال" هستیم، نه همچون انقلابیها، "فحاش" و "هتّاک" و "نامعقول" و "خشونتگرا". ما "صراحت" و "شجاعت" و "غیرت" و "حسّاسیّت" را بهعنوان "خشونت" و "فحاشی" و "تندی" و "بیادبی" ترجمه میکنیم تا سکوت و وادادگی خویش را توجیه کنیم. آری، انقلابیها، "تهیمغز" و "جزماندیش" و "نامتعادل" هستند، و ما "عقل کلّ" و "مرکز عالَم" و "دوراندیش".
۶. ما برای حسینبنعلی، "اشک" میریزیم و "مجلس" بر پا میکنیم، امّا "عملِ حسین" را تکرار نمیکنیم. ما در "صحنۀ عمل"، چونان هزارها مسلمانی هستیم که کربلا را به "نظاره" نشستند و نه در این سو بودند و نه در آن سو. امّا امروز، برای آنچه که رخ داده و تاریخی که سپری شده و هزینهای ندارد، گریان و نالان هستیم، بیآنکه اشک و آهمان، اندکی به "عمل" پیوند بخورد و "هزینهزا" و "خطرآفرین" باشد.
۷. آری، ما "حوزویان و دانشگاهیانِ سکولار" هستیم؛ "خواصِ بیاثر"، "نخبگانِ منفعل"، "عالمان بیعمل"، "دیندارانِ انباشته از مفاهیم و معارف و تهی از جسارت و اقدام"، "حاشیهنشینانِ موجّه و معتبر امّا بیتحرّک"، "محافظهکارانِ مصلحتاندیش و خودخواه" ... .
ما منطق عاشورا را در دهم محرّم سال شصتویک هجری، محبوس کردهایم تا بتوانیم رندانه و دنیاطلبانه، از "معرکه مبارزه" به "مرداب زندگی" بگریزیم.
زهی خیال باطل! خطّ سرخِ حسینبنعلی کجا و ما عافیّتطلبانِ چرتکهانداز کجا؟!