هدایت شده از هشتادیای گنگ🏴
بیتوجهی خدافظی میاره, عزیزم من تا آخر عمرم منتظر نمیمونم که تو یاد بگیری چطوری باهام رفتار کنی.
در جواب تمام «خوبی؟» ها دلم میخواد بگم نه، دارم تجزیه میشم، دارم ذره ذره آب میشم، دارم آروم آروم از بین میرم، کلافه و خسته و ناتوانم، دارم جون میدم، دارم کم میارم، اما معمولا با یه «آره تو خوبی؟» کارو در میارم.
هدایت شده از ׅׅꨴֵ᷃ᩘᮬ「𝗡꯭𝗈᪾𝗏︎᳞𝖾𝗅︎𝗔𝗀︎𝗁︎𝗈𝖲︎𝗁︎ꫧᎯ𝗋ᧁ」
توروبیکا دیدم فرداازمون سمپادهست مثل اینکه🦦💔
بچه های ادمین؛ممبرا؛قربونتون برم...ایشالاکه همگی ازمونتون روخوب میدین؛استرس نداشته باشین،مطمئن باشین نتیجه ای که میخواین رومیگیرین؛🩵