هدایت شده از ׅׅꨴֵ᷃ᩘᮬ「𝗡꯭𝗈᪾𝗏︎᳞𝖾𝗅︎𝗔𝗀︎𝗁︎𝗈𝖲︎𝗁︎ꫧᎯ𝗋ᧁ」
توروبیکا دیدم فرداازمون سمپادهست مثل اینکه🦦💔
بچه های ادمین؛ممبرا؛قربونتون برم...ایشالاکه همگی ازمونتون روخوب میدین؛استرس نداشته باشین،مطمئن باشین نتیجه ای که میخواین رومیگیرین؛🩵
🌊موج؛𝑚ᩘ𝑜𝑗
یکی بیاد فردا بریم موجهای آبی 🦦
وای انقدر دلم میخواد بیام.. ولی قمام چه میشه کرد🦦.
🌊موج؛𝑚ᩘ𝑜𝑗
وای انقدر دلم میخواد بیام.. ولی قمام چه میشه کرد🦦.
هواپیما میگیرم واست بیا😭