پنهان داشتن اندوه، بسیار دشوارتر از مخفی کردن شادیست. اشک، هنگامی که باید فرو بریزد، میریزد؛ اما خنده را میتوان مهار کرد.
[مردی در تبعید ابدی]
#متنهایافتادهازکتاب
هدایت شده از احوالات نامعلوم:> 🇵🇸🇮🇷🇱🇧
•●بِسْمِ رَبِّ الشُّهَداءِ وَ الصِّدیقین●•
🌱اَلحَمْدُلِلَّهِ الَّذی خَلَقَ الحُسَیْن🌱
ایام اربعین است و ما جاماندگان زیارت ارباب...
دلهایمان تنگ است و چشمانمان از اشک خیس؛ و چارهای جز تحمل این فراق نیست!
به احترام این ایام کانال احوالات نامعلوم قصد تقدیمی دادن داره:
_یک مداحی و یک بیت شعر
اگر علاقهمندِ دریافت این تقدیمی هستید، این پیام رو در کانالتون فوروارد کرده و لینکش رو داخل پیوند زیر بفرستید.
لطفا تا پایان دادن تقدیمیها این پیام رو از کانالتون پاک نکنید.
و اگر کانالی ندارید میتونید فقط اسمتون رو بفرستید:)
https://harfeto.timefriend.net/17056967148229
التماس دعای فراوان:)🫂✨
https://eitaa.com/Chocolate2005/16453
این چه حرفیه. واقعا لذت بردم از ولاگ زیباتون و خواستم با بقیه هم به اشتراک بذارمش تا لذت ببرن، اما از اونجایی که اون روز زیاد مساعد نبود حالم پاکش کردم دیگه شرمنده :)
شبکه نهال یه چیزی پخش میکرد، میگفت:
خداحافظی گریه نداره
چون همیشه سلامهای جدیدی در انتظاره
داشتم فکر میکردم وای از خداحافظیای که بعدش سلام جدیدی در انتظارت نباشه :)
یه دفترچهی بنفش خوشگلی داشتم، هرچی شعر و متن قشنگ پیدا میکردم توش مینوشتم. برام سرشار از خاطرهست اون دفترچه :)
یکی از شعراش این بود:
بی رویِ تو آرام ندارم خبرت هست؟!
یا مصلحت این است ندانی و ندانم؟»
سبزِ متمایل به نارنجی.
یه دفترچهی بنفش خوشگلی داشتم، هرچی شعر و متن قشنگ پیدا میکردم توش مینوشتم. برام سرشار از خاطرهست
یهو میدیدی تو یه کانالی، یه ادمینی یه پیام میذاشت که حتی شعر و اینام نبودا.. ولی اگه به دلم مینشست مینوشتمش