https://eitaa.com/Chocolate2005/16453
این چه حرفیه. واقعا لذت بردم از ولاگ زیباتون و خواستم با بقیه هم به اشتراک بذارمش تا لذت ببرن، اما از اونجایی که اون روز زیاد مساعد نبود حالم پاکش کردم دیگه شرمنده :)
شبکه نهال یه چیزی پخش میکرد، میگفت:
خداحافظی گریه نداره
چون همیشه سلامهای جدیدی در انتظاره
داشتم فکر میکردم وای از خداحافظیای که بعدش سلام جدیدی در انتظارت نباشه :)
یه دفترچهی بنفش خوشگلی داشتم، هرچی شعر و متن قشنگ پیدا میکردم توش مینوشتم. برام سرشار از خاطرهست اون دفترچه :)
یکی از شعراش این بود:
بی رویِ تو آرام ندارم خبرت هست؟!
یا مصلحت این است ندانی و ندانم؟»
سبزِ متمایل به نارنجی.
یه دفترچهی بنفش خوشگلی داشتم، هرچی شعر و متن قشنگ پیدا میکردم توش مینوشتم. برام سرشار از خاطرهست
یهو میدیدی تو یه کانالی، یه ادمینی یه پیام میذاشت که حتی شعر و اینام نبودا.. ولی اگه به دلم مینشست مینوشتمش
من خیلی دوست دارم علایقهمو باهاتون به اشتراک بذارما..
ولی واقعا بلد نیستم. من بلد نیستم اتفاقات اطرافمو همونطور جالب و هیجان انگیز تعریف کنم تا شما هم ازشون لذت ببرید. واقعا نمیدونم مشکل از منه یا مجازی. امیدوارم مشکل از مجازی باشه و تو واقعیت چیزایی که تعریف میکنم برای بقیه جالب باشه..