سبزِ متمایل به نارنجی.
حس رقابت آشغال ترین حس دنیاست
حقیقتا از رقابت، مسابقه، یا هر چیزی که باعث مقایسه و جو رقابتیه خیلی متنفرم. خیلی زیاد. اصلا جنبهشو ندارم. اصلا!
نمیدونم من با این روحیات و اخلاقیات تو تیزهوشان چیکار میکنم واقعا😂
دلم میخواست لوس بودنو بلد باشم. الان پسرا از من لوس ترن.
حالا نه اینکه دلم میخواست لوس باشما نه. ولی کاش یکم لطیف تر بودم حداقل😂
امروز دلم برا داییم سوخت. اومد پیشم نشست گفت فائزه من تو رو خیلی دوست دارم دیگه خودت میدونی. ولی زبونت خیلی تیزه😂
حالا همهی اینا رو شوخی شوخی میگفت ولی داشت راست میگفت. بنده خدا خیلی زخم خورده از من🗿💔
خیلی سعی کردم خودمو اصلاح کنم. ولی میان با من شوخی دستی میکنن، بعد من از شوخی دستی متنفرم. ولی انقد غد (قد؟)ام و غرور دارم که حتی اگه دردم بیاد هیچی نمیگم (در کل آدم به درد نخوریام.). اونام هی به این شوخی ادامه میدن و من مجبور میشم از زبان عزیزم کمک بگیرم.
الان حس آنه شرلی رو دارم وقتی که تو اتاق مهمان عمه جوزفین خوابید. دقیقا همونقدر باحال و خوب :))))