امروز دلم برا داییم سوخت. اومد پیشم نشست گفت فائزه من تو رو خیلی دوست دارم دیگه خودت میدونی. ولی زبونت خیلی تیزه😂
حالا همهی اینا رو شوخی شوخی میگفت ولی داشت راست میگفت. بنده خدا خیلی زخم خورده از من🗿💔
خیلی سعی کردم خودمو اصلاح کنم. ولی میان با من شوخی دستی میکنن، بعد من از شوخی دستی متنفرم. ولی انقد غد (قد؟)ام و غرور دارم که حتی اگه دردم بیاد هیچی نمیگم (در کل آدم به درد نخوریام.). اونام هی به این شوخی ادامه میدن و من مجبور میشم از زبان عزیزم کمک بگیرم.
الان حس آنه شرلی رو دارم وقتی که تو اتاق مهمان عمه جوزفین خوابید. دقیقا همونقدر باحال و خوب :))))
سبزِ متمایل به نارنجی.
با یاد ِدوست، غیر تلنبار بغض و آه.. هی گوش دادن به شجریان چه فایده؟ ویو مطلوب ِهر صبح :)🌿 #me #Life
میدونم حجمش زیاده ولی جدی خوشحال میشم دانلودش کنید :)
هدایت شده از ˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
سلام این یه تقدیمی حمایتیه(^^)✨
حمایتمون این شکلیه که شما این پیام رو فور میکنید توی چنلتون و منم وایبی که از چنلتون میگیرم رو توصیف میکنم تا انشاءالله ممبرا با دیدن وایب قشنگتون عضو چنلتون بشن <( ̄︶ ̄)>!
ظرفیت: ۲۰ تا چنل
(لطفاً قبل فور کردن چک کنید ظرفیت پر نشده باشه که مدیون نشم.)
لینک تون رو بفرستید اینجا.
هدایت شده از ˖ درختِ بیستساله𐇲 ˖
چنلی با حس و حالِ آهنگ جان مریم:)🫖
وایب زندگی توی یه خونهروستایی رو میده ، نشستن روی فرش دستبافت و نقاشی کشیدن ، به گلای باغچه آب دادن، به خورشیدی که موقع غروب میره پشت کوهها نگاه کردن ، دیدن فیلم آنهشرلی :)...
همهی این لحظات دوستداشتنی ، وایبی هستش که من از این چنل میگیرم🌄
* چه قدر از این آموزش خوشم اومددد🧡