سبزِ متمایل به نارنجی.
با هر ادیتی ازش، یا نه..
با هربار شنیدن موسیقیش وارد یه فضای دیگهای میشم کلا
تو را با غیر میبینم، صدایم در نمیآید
دلم میسوزد و کاری ز دستم بر نمیآید
نشستم باده خوردم، خون گریستم، کنجی افتادم
تحمل میرود اما شب غم سر نمیآید..
#تسلای_روح
میخوام رو صورت بچهها پرچم بکشم. ولی دستم میلرزه. لعنت به بزرگ شدن. لعنت به دغدغههای جدید.
گزارش امروز:
شرلوک: ۳
الکترون: ۰
خودم: ۱:۳۲
j: ۹:۳۵
K: ۰
Astronaut: ۱:۲۷
#report