eitaa logo
سبزِ متمایل به نارنجی.
202 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
183 ویدیو
4 فایل
اسطوره‌ی بی‌ثباتیِ احوال؟ •• اینجا می‌گویم؛ اما مخاطب شخص دیگری‌ست!" •° از خودت بگو :) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5bp2uw4&btn=سلام:)
مشاهده در ایتا
دانلود
بچه‌ها خوبید؟ سلامتید؟ چرا هیچی نمی‌گید
توی آداب معاشرت افتضاحم. چرا؟ چون در برخورد اول با افراد شدیدا خجالتی‌ام.
مسخره‌ست که دعا می‌کنم استخاره خوب در بیاد؟
https://eitaa.com/innerblue/3547 آره ولی دست من نیست. یکی دیگه قراره بگیره😭😂
منم یه مدت اینطوری بودم. فکر کنم زمان کرونا اینا بود. شدیدا اعتماد به نفسم افول کرده بود. ولی برای من بحث چهره هم بود. زیاد پیش می‌اومد تعریف بشنوم. ولی تا خودت باورت نشه، هیچکس نمی‌تونه مجابت کنه که بپذیریش.. و به طور کلی، کم کم شروع کن و از اون غار امنی که برای خودت ساختی بیا بیرون. اون تو نمی‌تونی رشد کنی، منزوی می‌شی و از بین می‌ری. کم کم بیا بیرون:) و در آخر، معذرت خواهی نکن. من خوشحال می‌شم وقتی کسی بهم اعتماد می‌کنه و حرف می‌زنه باهام:) •• تاسف باره💔
بچه‌ها؟ من یه شب گزارش نکردم اعتصاب کردید دیگه گزارش نمی‌دید؟ زشته بخدا😔
گزارش دیروز: کریپتون: ۴ نازنین: ۹:۰۸ خودم: ۲:۳۵ M: ۱ j: ۱:۳۰ hehe: ۳
گزارش امروز: الکترون: ۸ گمنام: ۲:۰۵ نازنین: ۱۰:۳۵ هیوا: ۱:۳۰ خودم: ۱:۵۱ M: ۴ hehe: ۷ j: ۷:۱۰
شرلوک، خسته، و بقیه که شاید الان یادم نیست، کجایید؟
هندوانه‌ی چشمک‌زن می‌خواهم
اینجا مال محیاعه بچه‌ها. رفیقمه. اگه دوست داشتید برید پیشش🌚🤍 https://eitaa.com/Twofiftyseven