و اشک، دوای دردهایمان بود. زمانی که از اعماق قلبمان به خاطرمان خطور میکردند.!
شاید اگه خودم و شرایطمو درک میکردم و باهاشون کنار میومدم زندگی راحتتر میشد.
دبیر فیزیکمون خیلی خوبه..
جدای از تدریس عالی و خفنش، اخلاقیات خاص و باحالیام داره.
مثلا اون روز داشت مسئله حل میکرد، یهو برگشت گفت بچهها دقت کردید خیلی وقته سر کلاس نخندیدیم؟
بعدشم شروع کرد به خاطره تعریف کردن و تیکههای باحال اومدن..
خلاصه این دبیر ماهه. ماه.
دل و جانم به تو مشغول و نظر در چپ و راست
تا ندانند رقیبان که تو منظور منی
دیگران چون بروند از نظر از دل بروند
تو چنان در دل من رفته که جان در بدنی
-سعدی
#تسلای_روح
هدایت شده از هِزارویكشَب*
درود ؛
رُزالینِ هِزارُیكشب قراره بهتون تقدیمي بده.
به این صورت که شُما این پیامُ تو چنلتون فور میکنید و من بر اساس وایب چنلتون یه توضیح به هوشِ مصنوعی میدم تا براتون عکسهایِ با این وایب درست کنه.
https://harfeto.timefriend.net/17136233127067
لینکِ چنلهایِ زیباتون بعد از فور کردن بزارید اینجا ؛🤎
-رزالین @Kim_Rosalin