سبزِ متمایل به نارنجی.
خیلی وقت بود از این عکس الکیا نذاشته بودم:') #life
یه وقتایی الکی هشتگ میزنم برا خودم. زیاد اهمیت ندید. برا اینه که بعدا بتونم پیداشون کنم.
همیشه برام سوال بود آدمایی که تو قم یا مشهد یا حتی شیراز زندگی نمیکنن، وقتی دلشون میگیره کجا میرن؟ پناهگاهشون کجاست؟ به کجا تعلق خاطر دارن؟
امروز روز بزرگداشت ملاصدراست. برید کتاب «مردی در تبعید ابدی» رو بخونید و عشق کنید.