eitaa logo
سبزِ متمایل به نارنجی.
190 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
181 ویدیو
4 فایل
اسطوره‌ی بی‌ثباتیِ احوال؟ •• اینجا می‌گویم؛ اما مخاطب شخص دیگری‌ست!" •° از خودت بگو :) https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_5bp2uw4&btn=سلام:)
مشاهده در ایتا
دانلود
مطمئنم یکی داره مغزمو فشار می‌ده. این سردرد سگی هیچ توجیه دیگه‌ای نمی‌تونه داشته باشه.
خوردنشون زیادم کیف نمی‌ده. اینکه بچینیشون روی میز و ژست ادایی‌ها رو به خودت بگیری بیشتر کیف می‌ده🌚✨
بچه‌ها به روح محیا یه صلوات عنایت کنید. به لطف اینکه لینک چنلشو گذاشته بیو و تو چنلش از من فور زده، بچه‌های مدرسه دونه دونه دارن میان اینجا💔
هدایت شده از ادبار
با عرض سلام و خسته نباشید. عرضم به طولتون که الان که بنده چشمم زیاد به نقاشی و اینا میخوره و روی مود نقاشی هستم، تصمیم گرفتم دومین تقدیمی عمرم رو بدم. و به همون شیوه دفعه قبل. شما در صورت تمایل، این پیام رو داخل چنلتون فوروارد میکنید و من بر اساس وایب چنلتون تمام تلاشم رو میکنم که روی کاغذ بیارمش. و میدونم که حرفه ای نیستم اما سعی دارم یه نتیجه جذاب و سرگرم کننده براتون رقم بزنم. پس اگر تمایل دارید، لینک چنلتون رو اینجا قرار بدهید و لطفا تا زمان ارسال تقدیمی ها، این پیام رو پاک نکنید. ظرفیت: ۱۰ چنل.
کاش یکی گوشیمو می‌نداخت تو آشغالی
خواهیم دید چه خواهد شد فائزه خانوم.
شیمی ازت خسته‌ام شیمی
نبابا این محیا تا منو دق نده هیچیش نمی‌شه😂 •• سلام دختر:) چطوری؟ •• وا چرااا. فیزیک که ترس ندارههه. اون شیمیه که وقتی دیدیش باید فرار کنی😭
نه بابا چه اشکالی دختر. اتفاقا باحالم هست:) •• نمی‌دونستم ممبرای انقدر خفنی دارم:))) معلومه که کمک کرد. دیشب زودتر خوابیدم، امروز ساعت ۲ و ۴۰ دقیقه قهوه خوردم و نسبتا با برنامه پیش رفتم. و باعث شد نتیجه رضایت‌بخش باشه:)🤍 خیلی خیلی ممنونم مهربون🫂
ترمودینامیک که فیزیکه اونو قاطی شیمیاتون نکنید😭 آخه فیزیکم فرق داره دیگه. مثلا لوله‌های یو شکل خیلی خفن بودن که. یا بحث نیروها و اینا خیلی باحالن. شیمی‌ام واقعا با گروه عاملی‌ها مشکل دارم. هم نام‌گذاریشون هم بیخ و بن و ریشه‌شون😭 واگرنه استوکیومتری عشقمه. کلا شیمی یک در یک لول دیگه‌ای خفن بود واقعا. شیمی ۳ هم بد نبود. شیمی۲ هم خوب بود ولی کاش دبیرشم خوب بود💔 دمپایی‌تم خیلی درد داشت. ناراحت شدم💔 •• یکمی دیره ولی برو ته برنامه رو بخون جمع کن😔😂