مطمئنم یکی داره مغزمو فشار میده. این سردرد سگی هیچ توجیه دیگهای نمیتونه داشته باشه.
خوردنشون زیادم کیف نمیده. اینکه بچینیشون روی میز و ژست اداییها رو به خودت بگیری بیشتر کیف میده🌚✨
بچهها به روح محیا یه صلوات عنایت کنید. به لطف اینکه لینک چنلشو گذاشته بیو و تو چنلش از من فور زده، بچههای مدرسه دونه دونه دارن میان اینجا💔
هدایت شده از ادبار
با عرض سلام و خسته نباشید.
عرضم به طولتون که الان که بنده چشمم زیاد به نقاشی و اینا میخوره و روی مود نقاشی هستم، تصمیم گرفتم دومین تقدیمی عمرم رو بدم.
و به همون شیوه دفعه قبل.
شما در صورت تمایل، این پیام رو داخل چنلتون فوروارد میکنید و من بر اساس وایب چنلتون تمام تلاشم رو میکنم که روی کاغذ بیارمش. و میدونم که حرفه ای نیستم اما سعی دارم یه نتیجه جذاب و سرگرم کننده براتون رقم بزنم.
پس اگر تمایل دارید، لینک چنلتون رو اینجا قرار بدهید و لطفا تا زمان ارسال تقدیمی ها، این پیام رو پاک نکنید.
ظرفیت: ۱۰ چنل.
ترمودینامیک که فیزیکه اونو قاطی شیمیاتون نکنید😭
آخه فیزیکم فرق داره دیگه. مثلا لولههای یو شکل خیلی خفن بودن که. یا بحث نیروها و اینا خیلی باحالن. شیمیام واقعا با گروه عاملیها مشکل دارم. هم نامگذاریشون هم بیخ و بن و ریشهشون😭
واگرنه استوکیومتری عشقمه. کلا شیمی یک در یک لول دیگهای خفن بود واقعا. شیمی ۳ هم بد نبود. شیمی۲ هم خوب بود ولی کاش دبیرشم خوب بود💔
دمپاییتم خیلی درد داشت. ناراحت شدم💔
••
یکمی دیره ولی برو ته برنامه رو بخون جمع کن😔😂