هدایت شده از ادبار
با عرض سلام و خسته نباشید.
عرضم به طولتون که الان که بنده چشمم زیاد به نقاشی و اینا میخوره و روی مود نقاشی هستم، تصمیم گرفتم دومین تقدیمی عمرم رو بدم.
و به همون شیوه دفعه قبل.
شما در صورت تمایل، این پیام رو داخل چنلتون فوروارد میکنید و من بر اساس وایب چنلتون تمام تلاشم رو میکنم که روی کاغذ بیارمش. و میدونم که حرفه ای نیستم اما سعی دارم یه نتیجه جذاب و سرگرم کننده براتون رقم بزنم.
پس اگر تمایل دارید، لینک چنلتون رو اینجا قرار بدهید و لطفا تا زمان ارسال تقدیمی ها، این پیام رو پاک نکنید.
ظرفیت: ۱۰ چنل.
ترمودینامیک که فیزیکه اونو قاطی شیمیاتون نکنید😭
آخه فیزیکم فرق داره دیگه. مثلا لولههای یو شکل خیلی خفن بودن که. یا بحث نیروها و اینا خیلی باحالن. شیمیام واقعا با گروه عاملیها مشکل دارم. هم نامگذاریشون هم بیخ و بن و ریشهشون😭
واگرنه استوکیومتری عشقمه. کلا شیمی یک در یک لول دیگهای خفن بود واقعا. شیمی ۳ هم بد نبود. شیمی۲ هم خوب بود ولی کاش دبیرشم خوب بود💔
دمپاییتم خیلی درد داشت. ناراحت شدم💔
••
یکمی دیره ولی برو ته برنامه رو بخون جمع کن😔😂
گزارش امروز:
الکترون: ۱۰ (❤️🔥)
کریپتون: ۷ و خوردهای (😂)
نقطه: ۰:۵۰
خودم: ۴
K: ۷:۳۵
#report
تعداد کسایی که دیگه گزارش نمیدن اینقدر زیاد شده که دیگه اسماتونو یادم میره.. چرا ما رو رها کردید بچهها💔
خب خداروشکر. ناشناس دیگه نمیذاره ازش عکس بگیرم. از این به بعد کپی میکنم پیامارو و به صورت متن میذارم.
https://eitaa.com/orange_me/6238 اتفاقا من خیلی دوس دارم باهاتون ادامه بدم ولی این مدت مهمون داشتیم اونا رفتن الان منتظر دور دوم از مهمونا ایم 😂😂
# گمنام
••
یعنی چه. اینهمه وقت مهمون؟ اون دیگه مهمون نیست که صاحبخونهست. تو میتونی بشینی سر درست دیگه😂