گزارش امروز:
نئو: ۴:۰۵
خودم: ۱
A: ۵:۱۵
K: ۲:۱۱
Astronaut: ۲:۳۵
#report
یه روز این حواس پرتی منو به فنا میده. همین امروز سه بار از لفظ "یادم رفت" استفاده کردم.
گزارش امروز:
نئو: ۶:۱۵
خسته: ۲
نازنین: ۸ (کلاس رو فاکتور نگرفتم🌚)
خودم: ۱:۱۰
A: ۷:۴۰
Astronaut: ۳:۲۳
j: ۶:۲۵
K: ۵:۳۵
#report
https://eitaa.com/orange_me/6278
شرمندهی چی دخترک؟ شاید اینجا شبیه بقیه کانالها نباشه، ولی من همینطوری، هم اینجا و هم تو رو دوست دارم. #دلتنگ
••
این لطف تو رو میرسونه مهربون:)))🤍
اینجا کلا یه مدته که دیگه دیلی محسوب نمیشه. فقط بستری بزای گزارشهاست😂
ای حرفا چیه. تو اینجا چیزیم نگی ما دوست داریم🦦😎😂
••
عی جان عیجان🌚😂
نوشابه و این صحبتاااا