گزارش دیروز:
الکترون خوشحال(همیشه خوشحال باشی بچم🤍): ۱۰
گمنام: ۴:۱۰
خودم: ۲:۴۸
R: ۱:۴۵
Astronaut: ۲:۴۱
j: ۱۰:۱۲
M.b: ۷
#report
در مضحکترین دورهی زندگی به سر میبرم. کاش میشد این دوره رو زد جلو واقعا😂
مطمئنم تو سالهای آینده به تک تک این لحظات قراره بخندم.
گزارش امروز:
گمنام: ۵:۴۰
کریپتون: ۷:۳۰
خودم: ۳
j: ۷:۴۰
M.b: ۴
Astronaut: ۱:۵۴
#report
گزارش دیروز:
گمنام: ۲:۳۰
کریپتون: ۳:۴۵
خودم: ۴:۲۸
Astronaut: ۴:۱۴
M.b: ۴:۱۵
j: ۴:۱۵
K: ۸:۳۳
#report
سبزِ متمایل به نارنجی.
یکم ضعف کنید #reels
خیلی نامهربانانه با جوجهها برخورد میکنهههه. چرا همشونو باهم میگیره تو دستششش😭
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
به قول اون شعره:
منم اینجا کف میدون اونقدر میجنگم به اسمم شه یه خیابون...
هرچی بیشتر فشار بیارید بیشتر میایم تو خیابون، اگه شما دستورات رهبری براتون مهم نیست و به راحتی ده شرطشو میذارید زیرپا اونم ده شرطی که حداقلی بودن، ما اما مثل شما دستور اماممونو نمیذاریم زمین و تا زمانی که نگه خیابونارو ول نمیکنیم و مطالبه هامون رو قطع نمیکنیم!
ولتون نمیکنیم، امام ما تنها نیست هرکاری دوست داشتید بکنید! جلوتون وایمیستیم حتی اگه برفرض محااال موفق نشدیم تهش که میشیم، سرمون بلنده پیش خودمون، پیش آیندگان، مهمتر از همه پیش خدا!
دست از سر غرب اگه برنمیداریم، از سر غربزده های داخلی هم برنمیداریم! با تمام توانمون جلوتون وایمیستیم چون میدونیم دشمن داخلی به مراتب بدتر دشمن خارجیه، حالا میخواد دشمنیش واقعا از سر عناد باشه یا از سر نفهمی وحشتناک زیاد...
#ThinkTime