گزارش امروز:
گمنام: ۵:۴۰
کریپتون: ۷:۳۰
خودم: ۳
j: ۷:۴۰
M.b: ۴
Astronaut: ۱:۵۴
#report
گزارش دیروز:
گمنام: ۲:۳۰
کریپتون: ۳:۴۵
خودم: ۴:۲۸
Astronaut: ۴:۱۴
M.b: ۴:۱۵
j: ۴:۱۵
K: ۸:۳۳
#report
سبزِ متمایل به نارنجی.
یکم ضعف کنید #reels
خیلی نامهربانانه با جوجهها برخورد میکنهههه. چرا همشونو باهم میگیره تو دستششش😭
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
به قول اون شعره:
منم اینجا کف میدون اونقدر میجنگم به اسمم شه یه خیابون...
هرچی بیشتر فشار بیارید بیشتر میایم تو خیابون، اگه شما دستورات رهبری براتون مهم نیست و به راحتی ده شرطشو میذارید زیرپا اونم ده شرطی که حداقلی بودن، ما اما مثل شما دستور اماممونو نمیذاریم زمین و تا زمانی که نگه خیابونارو ول نمیکنیم و مطالبه هامون رو قطع نمیکنیم!
ولتون نمیکنیم، امام ما تنها نیست هرکاری دوست داشتید بکنید! جلوتون وایمیستیم حتی اگه برفرض محااال موفق نشدیم تهش که میشیم، سرمون بلنده پیش خودمون، پیش آیندگان، مهمتر از همه پیش خدا!
دست از سر غرب اگه برنمیداریم، از سر غربزده های داخلی هم برنمیداریم! با تمام توانمون جلوتون وایمیستیم چون میدونیم دشمن داخلی به مراتب بدتر دشمن خارجیه، حالا میخواد دشمنیش واقعا از سر عناد باشه یا از سر نفهمی وحشتناک زیاد...
#ThinkTime
هدایت شده از Motivation🇮🇷🇵🇸☝🏻
واقعا شاید سنگین ترین حرف عراقچی تو این مصاحبه تلوزیونیش برام همین بود که گفت وقتی امضا کردیم میایم مفاد توافقو منتشر میکنیم!!!!!
ببخشید؟؟؟؟؟!!!!!
مگه این یه چیز شخصی و مربوط به شماست که برید انجامش بدید تمومش کنید بعد حالا صلاح بدونید بیاید با ما درمیون بذارید بگید اره تصمیم ما این شد اینم نتیجه؟؟؟؟؟؟؟؟
شماها مسئولید، باید پاسخگو باشید، شماها نماینده مردمید؛ مردم!!!!! تا ملتی نباشه، تا مردمی نباشن؛ اصن مسئول معنا میده؟؟؟
اصل کشور مردمن، بعد شما بری برای کشور تصمیم بگیری و ببری و بدوزی بعد بیای بکنی تن ملت؟؟؟؟ نه آقا نشد!!!!
وایمیستیم جلوتون!!!!!
#ThinkTime
بچهها واقعا ناراحتم. واقعا غمگینم بابت توافقی که دارن امضا میکنن. آقای عراقچی. ما که ساکت نمینشینیم. ولی امیدوارم تقاص این خونی که به دل ملت کردی رو پس بدی..