وایسید ببینم. شرلوک کجاعه خیلی وقته خبری ازش نیست؟ اگه لفت داده باشی میکشمت😭
از هر بیست امتیازی که از دست میدادیم، هفدهتاش بخاطر سرویس داغان بود. ولی دفاعا محشر
گزارش امروز:
کریپتون: ۴:۳۰
خسته: ۴
خودم: ۱:۲۲ (💔)
R: ۵:۰۵
j: ۵:۳۰
Astronaut: ۴:۰۸
M.b: ۲
K: ۶:۱۵
#report
داستانِ زیبایی از عدل امیرالمومنین. خوندنش خالی از لطف نیست:)
[انسان۲۵۰ساله]
#متنهایافتادهازکتاب
فارغ از متن کتاب انسان۲۵۰ساله، وقتی دلم برای نوع بیان و لحن امام شهید تنگ میشه میرم سراغش. عیناً متن سخنرانیهای آقا هست و همین باعث میشه وقتی میخونمش توی ذهنم صدای آقا پلی میشه. چقدر دلم تنگه:)