هدایت شده از 𝙞𝙣𝙣𝙚𝙧 𝙗𝙡𝙪𝙚
- بهقولِ فروغ فرخزاد:
تو خوب باش، آنکس که فهمید قدر میداند.
و آنکس که نفهمید،
روزی دلش برای تمامِ خوبی هایَت تنگ میشود. ️
نمیدونم، کربلا رو یه شخص فرض کن. بهش حس تعلق دارم. دلتنگش میشم. بهش وابسته شدم.
دلم مشایه میخواد. یادته پارسال چقدر گرم بود؟ گرم نه. داغ بود هوا. یادته نزدیک بود از حال برم از شدت گرما و خستگی؟ دلم برای تکتک اون لحظهها تنگ شده..
اونجا که با یه کوله بار خستگی میرسی به بینالحرمین، حس میکنی آقا میاد این خستگی رو از روی شونههات بر میداره. سبک میشی. لبخند روی لبت و اشک توی چشمات میشینه:)
هی این اشکا رو میزنی کنار که بتونی نگاه کنی به گنبدش. یه نگاه میکنی این طرف، حرم علمدار. بر میگردی اون طرف، سیدالشهدا:)
گزارش امروز:
دنبالهدار سرگردون: ۲:۰۸
کریپتون: ۶:۴۰
شرلوک: ۲:۳۶
الکترون: ۱۱:۳۵ (❤️🔥)
خسته: ۲
خودم: ۰:۵۰
Astronaut: ۴:۴۴
j: ۹:۱۰(❤️🔥)
M.b: ۱:۴۰
#report
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
بگذار گریه کنم
نه برای تو
که پایان بیقراری تو پایان زمین است
و در خنکای گلدستههای تو
انسان به پرواز پیمیبرد
ای مجمع الجزایر گلها، خوبیها!
ای مظلوم مجروح...
~~~~
سلام و عرض ادب؛
ان شاءالله که عزاداریهاتون مقبول حضرت مادر (س) واقع شده باشه🖤.
به امید خدا قصد داریم در شب هفتم محرم الحرام 1448، بین کودکانی که در هئیت و روضههای خانگی مشرف شدن، شیر توزیع کنیم.
خیلی خرسند میشیم اگر شما هم نیت کنین و کسی دست خالی از در خونهی این خاندان پر محبت بیرون نره✨🤍.
+هنوز خاطرهی اون کمکهایی که در روزهای جنگی برای تهیهی خوراکی برای نظامیهای عزیزمون کردین رو فراموش نکردیم=)). یه بار دیگه همت کنین ان شاءالله که مأجور باشین❤️🩹.
++کم و زیاد هم نداره، ذره به ذرهاش توی این دم و دستگاه زیر ذرهبین میره:).
6037998273023084(بزنین روش، کپی میشه)