نمیدونم، کربلا رو یه شخص فرض کن. بهش حس تعلق دارم. دلتنگش میشم. بهش وابسته شدم.
دلم مشایه میخواد. یادته پارسال چقدر گرم بود؟ گرم نه. داغ بود هوا. یادته نزدیک بود از حال برم از شدت گرما و خستگی؟ دلم برای تکتک اون لحظهها تنگ شده..
اونجا که با یه کوله بار خستگی میرسی به بینالحرمین، حس میکنی آقا میاد این خستگی رو از روی شونههات بر میداره. سبک میشی. لبخند روی لبت و اشک توی چشمات میشینه:)
هی این اشکا رو میزنی کنار که بتونی نگاه کنی به گنبدش. یه نگاه میکنی این طرف، حرم علمدار. بر میگردی اون طرف، سیدالشهدا:)
گزارش امروز:
دنبالهدار سرگردون: ۲:۰۸
کریپتون: ۶:۴۰
شرلوک: ۲:۳۶
الکترون: ۱۱:۳۵ (❤️🔥)
خسته: ۲
خودم: ۰:۵۰
Astronaut: ۴:۴۴
j: ۹:۱۰(❤️🔥)
M.b: ۱:۴۰
#report
هدایت شده از 🇱🇧کتابخانهی خیابان نوزدهمـ🇮🇷
بگذار گریه کنم
نه برای تو
که پایان بیقراری تو پایان زمین است
و در خنکای گلدستههای تو
انسان به پرواز پیمیبرد
ای مجمع الجزایر گلها، خوبیها!
ای مظلوم مجروح...
~~~~
سلام و عرض ادب؛
ان شاءالله که عزاداریهاتون مقبول حضرت مادر (س) واقع شده باشه🖤.
به امید خدا قصد داریم در شب هفتم محرم الحرام 1448، بین کودکانی که در هئیت و روضههای خانگی مشرف شدن، شیر توزیع کنیم.
خیلی خرسند میشیم اگر شما هم نیت کنین و کسی دست خالی از در خونهی این خاندان پر محبت بیرون نره✨🤍.
+هنوز خاطرهی اون کمکهایی که در روزهای جنگی برای تهیهی خوراکی برای نظامیهای عزیزمون کردین رو فراموش نکردیم=)). یه بار دیگه همت کنین ان شاءالله که مأجور باشین❤️🩹.
++کم و زیاد هم نداره، ذره به ذرهاش توی این دم و دستگاه زیر ذرهبین میره:).
6037998273023084(بزنین روش، کپی میشه)
Hossein FakhriHossein Fakhri - Deshne Bar Labe Teshne (Studio).mp3
زمان:
حجم:
12M
هیچوقت قدیمی نمیشه..
هدایت شده از "حَیاط پُشتی"
حالا واقعا به نگاه تو چه رازیست نهان؟
•
عرضم به خدمتتون که:
به نگاه من اگر رازی هست و اگر نغمه و آوازی هست،
من اگر گاه پر از زندگی ام، و گهی پوچ، پر از خستگی ام
و اگر شعر بخوانی همه من و گهی خط خطی از این همه بند
من همانم که به دل هست عیان و در این دیده گواهیست بر آن
من ندانم که چه رازیست نهان و ندانم که چگونست جهان
که من از این همه دیوانگیم و همه شوق به فرزانگیم اگرم ماندم و بیگانگیم، بست این مرز خدا داده نیم، بنده ای زاده ی آزادگیم
با کمی برق فلک در چشمان، میدوم ساده و فارغ، رقصان، و کمی سوخته جان و حیران
ساده رازیست، ولی سخت بخوان
نه دگر نیست جز تو خواننده، بخوان
من اگر هیچ ندانم تو بدان، به سواد پر و خالی تو بخوان
و نگویم :"چون چنین است و چنان؟"
و دگر قافیه تنگ است و فلان.
(لطفا مرا خجالت ندهید. میدانم آشفته و پراکنده و اینهاست. واقعا میدانم. اصلا همه چیز که قرار نیست آنقدرها جور و خوش قافیه و زیبا باشد، ما میخواهیم قدری هم یغور و کج و معوج و ناجور باشیم.)
_هیوا
سبزِ متمایل به نارنجی.
حالا واقعا به نگاه تو چه رازیست نهان؟ • عرضم به خدمتتون که: به نگاه من اگر رازی هست و اگر نغمه و آو
انقدر زیبا بود که دلم میخواد هی بخونمش..
کربلاییحسین ستودهنماهنگ غریبا وحیدا فریدا.mp3
زمان:
حجم:
5M
اینو که گوش میدم، میفهمم که چقدر کربلا لازمم. پارسال رفتنی توی ماشین اینو گوش میدادم. هربار پلی میشه حس میکنم دوباره نشستم توی ماشین، تو راه خسرویام..