eitaa logo
• اتاق 95 •
288 دنبال‌کننده
376 عکس
139 ویدیو
1 فایل
" هُـوَالـکٰافـ‌ی " • نامه‌های دو دلتنگ : محل‌ارسال : اتاق‌95‌ام‌تیمارستان‌نویسندگان . مقصد :‌ شاید‌‌به‌نا‌کجا‌آباد . • فرهنگ‌ فورواد ! ' در‌به‌در‌‌ در‌ پـی‌گـم‌کـردن مـقـصد رفـتـیم ' | می‌شنوم : https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_n0a
مشاهده در ایتا
دانلود
My rule is clear: less talk, more action.
‘هر کسی یک جور زنده به گور است؛ یکی در فکرش، یکی در قلبش -یکی هم در تنهایی‌اش..! - بریده‌کتاب -
بابا بخدا منم آدمم ، یکمم مدارا کنید باهام بد نیست .
Grow in silence
رنجِ دانستن دمار از جان انسان می‌کشد ؛ خوش به‌حال بی‌خیالان ؛ جاهلان ؛ خوش‌باوران ...
همه چی از اونجا نشأت گرفت که فکر میکردیم همه چی یادمون میزه .
باغبانی پیرم ك به غیر از گلها، از همه دلگیرم. کوله‌ام غرق غم است، آدم خوب کم است، عده‌ای بی‌خبرند! عده‌ای کور و کرند! اندکی هم پکرند ... -سهراب سپهری
و در آخر از انسان ها ویرانه ای میماند که به ظاهر آبادیست ....
خواهى نشست با تنهایی،و آن وقت؛ خواهی فهمید : که بدترین خداحافظی، همیشه با خویشتن است. - نویسنده‌نامشخص -