بچه ها من این روزا درگیر کارای زیادیام...
یکم زندگیمو سر و سامون بدم بیشتر ضبط میکنم🎀🤌🏼🕺
دوستان به روم نیارید که نصفه ضبط کردم... بعد از این هرچقدر سعی کردم کاملشو ضبط کنم خوب نشد😭🤣
صدای ما
یاعلی... اینو کی و کجا فور کرده😂🌝
بچه ها اینو یه ویدیو هم از خودم گرفتم... تو اون قشنگ تر خونده بودم... میگفتی میخوای فور کنی اونو میفرستادم😂🎀