بچه ها من این روزا درگیر کارای زیادیام...
یکم زندگیمو سر و سامون بدم بیشتر ضبط میکنم🎀🤌🏼🕺
دوستان به روم نیارید که نصفه ضبط کردم... بعد از این هرچقدر سعی کردم کاملشو ضبط کنم خوب نشد😭🤣
صدای ما
یاعلی... اینو کی و کجا فور کرده😂🌝
بچه ها اینو یه ویدیو هم از خودم گرفتم... تو اون قشنگ تر خونده بودم... میگفتی میخوای فور کنی اونو میفرستادم😂🎀
ناشناس:
https://eitaa.com/keteb_khaneh_shoorideh/11707
من فور کردم
اصلا صدای شما صدای بهشتیه
لازم نیست بخواین درستش کنین
.
واهاهای
مچکرم زیبااااا😭😭🫂🫂
نظر لطفته جدی🥲❤️
هدایت شده از ◜EmPty Note⭒ ֗◞
14.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی ایرانیا فرانسوی میخونن >>>>
🗒 • @emptynote • 🌪