38-66(1402-12-02) (1).pdf
5.01M
رای دادیم چی شد
فایل با کیفیت پوسترهایی که در ایستگاه های مترو نصب شده است. مناسب برای انتشار
هدایت شده از علی یاوران
🚨 فوری | برای پایداری جریان گاز لطفا یک وسیله گرمایشی اضافی را خاموش کنید
📍جمعی از مردم با ارسال پیام های گسترده ای در فضای مجازی نوشتند:
📝 برای انساندوستی در روزهایی که هوای کشور با سرمای شدید همراه است، یک وسیله گرمایشی همانند بخاری و پکیج را خاموش خواهیم کرد.
📝 هوا بسیار سرد است. به جای زیاد کردن درجه بخاری و پکیج لباس مناسب بپوشیم.
#ایرانجان
#صرفهجویی
#انساندوستی
💠گروه جهادی فرهنگی علی یاوران
🌐@ali_yavaran
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نظر ظریف در مورد مهاجرت
🆔 @P_shobahaat
🔵 من رای میدهم
↩️اما به کسی رای می دهم که بتوانم در آن دنیا پاسخگوی رای خود باشم
↩️من رای میدهم چرا که میدانم هر رای یک خشت است و از همین دانه دانه خشت ها است که دیوار امنیت و آسایش کشور عزیزم و آینده فرزندانم ساخته میشود.
🌐 کانال بیان علوی
🆔 @P_shobahaat
هدایت شده از سعداء/حجت الاسلام راجی
10.54M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اقدامی برای حل مشکل مسکن فقط توسط یک #نماینده_مجلس در دو سال اخیر
♨️ این یک دقیقه دست شما را برای تبیین اقدامات نمایندگان پر میکند
❌ حتی یک نماینده میتواند مشکلات را کاهش دهد، چه رسد به ۲۹۰ نماینده!
🔰 برشی از سخنرانی #حجت_الاسلام_راجی
💠 اندیشکده راهبردی #سعداء
🆔 @soada_ir
🎥 قصه یک بند انگشت...
ننه علی؛ مادر شهیدان امیر و علی شاهآبادی.
🔹 این کوچهها به اسم سه تا شهید، دو تا شهیده، اونوقت ما از یک بند انگشت دریغ میکنیم؟
فردا همین انگشت شهادت میده ....
🆔 @P_shobahaat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥بنده بازی های سیاسی رو بزرگترین خطر برای این انقلاب میدونم
🆔 @P_shobahaat
💬 | #پیام_جدید
متن پیام:
من سوالی دارم چرا داخل جمهوری اسلامی یه نفر حرف از آزادی میزنم وحقیقت میزنه سریع میگیرن ونیبرنش پدرشو در میارن آیا این مخالف با عدالت وحقیقت نیس آیا در دوره حکومت علی ع هم اینطوری بود
منتظر جوابم؟
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
همانگونه که ارزش این حق انسانی، فی الجمله، قابل پذیرش است، اعتقاد به وجود قیود و شرایط و سازوکارهای مبتنی بر اخلاق و قانون برای آن هم ضرورتی انکار ناپذیر است؛ زیرا نمیتوان به بهانه حق آزادی بیان اجازه داد تا افرادی به حیثیت آبروی دیگران و سلامت و امنیت روانی افراد و جامعه هجوم برده و فضای اجتماع را به محل تصفیه حسابهای شخصی و حزبی بدل کنند؛ اغلب افراد و سیستمهای حقوقی و سیاسی اجمالا این امر را قبول دارند؛ زیرا هرفرد یا سیستمی که به مطلق بودن آزادی بیان رأی دهد، در واقع، به مخالفان خود اجازه میدهد که از این حق برای از بین بردن حیثیت آن فرد یا سیستم استفاده کنند.
در دنیای غرب از آغاز پیدایش رنسانس تاکنون، همواره عدهای به نام آزادی بیان به توهین و تحقیر مقدسات دینی دیگران پرداخته و آن را حق انسانی خویش قلمداد کرده و منتقدان رفتار خود را به حمایت از استبداد و دیکتاتوری متهم کردهاند! چنانکه امروزه در کشورهای غربی به شیوههای گوناگون به مقدسات دینی مسلمانان یورش میبرند و نقد منتقدان و خشم مسلمانان را هم برنمیتابند!
اسلام براي آزادي بيان، اصالت و قداست ممتازي قائل شده است و آن را به رسميت شناخته و از آن به عنوان ابزاري براي شكوفايي انديشه و رشد و تعالي مادي و معنوي بشر ياد مي کند. آيات فراوانى از قرآن كريم در مورد تعقل، تفقه، گفتوگو به طريق احسن، گزينش بهترين سخن، امر به معروف و نهي از منکر، مشورت، نقل ديدگاه هاي مخالفين و موافقين و... وارد شده است كه هر يك نمونه روشنى از آزادى بيان شمرده مىشوند.
آموزه های اسلامی و سیره پیامبر (صلی الله علیه و آله) و علی (علیه السلام) گواه بر آن است که آزادی بیان از ارزش برخوردار است و باید محفوظ بماند. از این منظر، اصل آزادی بیان، اصلی معتبر است. حال این اصل، به صورت مطلق مشروع است یا محدود به شروطی است که آزادی بیان در چارچوب آن، محترم و مشروع است؟
با مراجعه به متون دینی درمی یابیم که آزادی بیان مقید به این قیود است:
الف. ممنوعیت توهين به مقدسات؛
ب. ممنوعیت هتك افراد؛
ج. حفظ اصول و موازين اخلاقي؛
د. ممنوعيت توطئه و براندازي؛
هـ . ضرورت حفظ نظام جامعه و قانون.
🆔 @P_shobahaat