﷽❣ #سلام_امام_زمانم ❣﷽
کم کم دلم از این و از آن سیر میشود
باچشم مهربان تو تسخیر میشود
این خوابها که همسفر هر شب من است
یک روز مو به مو همه تعبیر میشود
فرصت گذشت وقت زیادی نمانده است
تعجیل کن عزیز دلم دیر میشود
#اللﮩـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجــــ
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
😍😍 یه خبر خوش 😍😍
💠خرید و فروش کتاب مطالعهشده💠
📚 بعضی کتابها هستند که وقتی یکبار اونها رو میخونیم، دیگه از اونها بینیاز میشیم و میمونه گوشه کتابخونهمون؛ این کتابها رو به ما معرفی کنید تا براتون بفروشیم 😊
✅ در ضمن میتونید با فروش کتابهایی که خوندین کتابهای جدید بخرید و اینطوری با هزینه خیلیییی کمتری دائم کتاب بخونید😍، یا حتی میتونید بگین چه کتابی لازم دارین، ما براتون درخواست میدیم 😊
✅ خوبه بدونید درصدی که برای فروش کتابها میگیریم رو خرج تولید و نشر کتابهای مفید و ارزشی میکنیم (صدقه جاریه).
🆔 اطلاعات بیشتر👇🏻
«« @a_heidari110 »»
🔉 قفسه کتاب رو دنبال کنید
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
⚡️باشماهستیم روزانه باخلاصه ای ازکتاب #دکل(۲)
💫💫💫💫💫💫💫💫
💠زیر لب، خدایا به امید خودت گفتم و وارد کلاس شدم.
🙂🙂😳😳😳😳
برخلاف سری قبل این دفعه در کلاس چه سکوت و احترامی حاکم بود🤔
خب میبینم که امروز بچه ها سرزنده هستید☺️....
خب یک نفر زحمت خلاصه جلسه قبل رو بگه، حامد اقا بله بفرمایین اول اقا هدف افرینش گفتیدو اینکه کارانبیا انسان سازی هستُ و ساختن انسان هاچون به صورت فرد به فرد زمان بر است پس نیاز هست نظام اسلامی تشکیل بشه و رسیدیم به نظرم امروز هدف انقلاب رو بگیم.
بله تشکر بریم سراغ ادامه بحث
💫یک سوال بچه ها عزیز به نظر شما قبل از قیامت ، بزرگ ترین اتفاقی که قرار است برای اینده دنیا بیفتد ،چیه❓❓❓❓
همه گفتند:ظهور امام زمان (عجل)
افرین به همگی
خوب حالا یه سوال دیگه
💫به نظر شماامام زمان (عجل)در چه صورت و در چه شرایطی ظهور می کنند❓❓❓❓
یکی از بچه ها گفت: ما شنیدیم باید همگی امادگی داشته باشن.
گفتم امادگی یعنی چه❓❓❓
یکی از بچه ها که اسمش مهدی بود گفت :یعنی همه مردم ایشان رو بپذیرند.
گفتم افرین من جوابت رو کامل می کنم ببینید بچه ها این که چرا امام زمان (عجل)غایب اند؟؟؟
👈در روایت داریم که به جهت حفظ جانشان در پشت پرده غیبت هستن .
پس یعنی دشمنانی مثل یهود که اماده اند و میدونن جهان موعود داره منتظر همین هستن.
پس اگر امام قرار باشد تشریف بیارن باید شرایطی فراهم بشه که جانشون محفوظ باشد.
شاید بحث معجزه مطرح بشه خوب امام معجزه بکنن خوب جوابش ساده است ما انسان هستیم و قرار با اختیار خودمون راه حق و باطل رو انتخاب کنیم ؛روز عاشورا اگر قرار بود امام حسین (علیه السلام)با معجزه پیروز بشن پس 👈چه جوری اخلاص و ایمان افراد محک می خورد⚡️این امتحان و غربال گری خداست⚡️
پس👈امام زمان (عجل)با اسباب طبیعی ظهور می کنن نه معجزه
💫و مهم ترین اسباب طبیعی برای ظهور ، پذیرا بودن واقعی مردم است تا حضرت در امان باشد و ایشان را در تشکیل حکومت همراهی کنند؛ و از طرفی هم پذیرا بودن مردم به این معنا نیست که قلبا فقط منتظر ایشون باشیم نه 👈بلکه باید برای زمینه سازی ظهور، فعالیت و تلاش کرد چون انتظار فرج را بهترین اعمال تلقی کرده اند.
💠خوب گفتیم فضا رو باید برای اومدن امام اماده کنیم ، یک مثال ساده فکر کنید براتون می خواد یک مهمون بیاد همچی تموم دیگه نگم 😙عالی
ولی محله رو لات ها و قلدر ها😡😈👿 بستن ، کلا یعنی امنیت نیست.
چه کنیم مهمون چه طوری بیاد تازه قرار بود این مهمون با حضورش محله ما رو هم صفا بده
خوب یکی از بچه هاگفت خوب محله باید امن و با ما همراه بشه.احسنت👌
بله ما باید قبل ورود مهمون محله رو با خودمون یکدل و یکپارچه کنیم تا اشرار با دیدن یکدلی و همراهی مردم محل نطق دیگه نکشن😤
چه جوری مردم محله رو همراه کنیم اول باید از خودمون شروع کنیم باید اول خودمون رو با افکار و رفتار مهمون مزین کنیم مردم محله ببینند رایحه خوش نیکی و زیبایی رفتار مهمون رو در ما بعد ازاون خودشون که زیبایی ها و فضائل رو دیدن ناخودگاه با مقایسه زشتی ها، زیبایی ها خودش عَلَم میشه و با دشمن زیبایی ها جهاد می کنه.
خوب تا تنور داغ!!الان وقت اینکه هدف انقلاب و ارمان بزرگ انقلاب رو بیان کنم
✨فرض کنید خانواده شما که منتظر مهمان بودن👈همان کشور ایران و اهالی محله 👈همان جهان و کشورهای دیگه
به فضا سازی که شما در خانه انجام دادین👈جامعه سازی
به کارها و اقداماتی که برای فضاسازی محله انجام دادین👈تمدن سازی
می گوییم.
تمدن سازی 👈یعنی مدینه به مدینه ، شهر به شهر ،کشور به کشور ،شعارهای اسلامی ، افکار و عقاید اسلامی باید تزریق بشه👈باید دنیا اسلامی بشه
پس👇
⭐️یعنی هدف انقلاب و ارمان بزرگش، ایجاد تمدن نوین اسلامی و امادگی برای ظهور است.
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
ای منتظر، غمگین مباش قدری تحمل بیشتر
گردی به پا شد از افق گویا سواری میرسد . . .
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
#مناسبتی
#هفته_کتاب
#کارگاه
#مهارت_مطالعه
🔰حوزه علمیه الزهرا ء(س)به مناسبت #هفته_کتاب جهت ،ارتقاءمهارت مطالعاتی طلاب اقدام به برگزاری#کارگاه_مطالعه نموده است
#زمان:شنبه22آبان
ساعت:10-12:30
✅#مکان:سالن اجتماعات حوزه علمیه الزهرا ء ارومیه
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
#مسابقه
#مناسبتی
#هفته_کتاب
#مسابقه_هایکو_کتاب
✅مهلت ارسال تا 30آبان ماه
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
جهت شرکت در مسابقه عکس #هایکو_کتاب خود رابه ایدی زیردرپیام.رسان ایتا ارسال نمایید.باذکر مشخصات
@Fagat_khoda313
🌹🌹🌹🌹🌹🌹
به سه نفر از طلاب شرکت کننده در مسابقه با توجه به نظر داوران جوایزی اهدا می شود
👇👇👇👇👇👇👇👇
#هایکو_کتاب از سه الی پنج کتاب تشکیل می شود که از کنار هم قراردادن آنها یک جمله مفهوم دار تشکیل می شود
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
#مناسبتی
#هفته_کتاب
#کودکان
#کتابخوانی
💠کتاب خواندن برای بچه ها را از چه سنی آغاز کنیم؟
هرگز برای کتاب خواندن زود نیست، پزشکان معتقدند آغاز کتابخوانی برای کودکان در سنین بسیار پائین، حس تخیل را در آنان تقویت می کند. در واقع، حتی در دوران بارداری می توانید به صدای بلند برای فرشته کوچولو کتاب بخوانید، او صدای مادرش را از داخل شکم تشخیص می دهد.
خوب است هر روز ساعتی را به کتاب خواندن اختصاص دهید، قبل از خواب شبانگاهی یا نیم روز زمان خوبی برای کتابخوانی است. قصه گویی در ساعت مشخصی از شب اگر به صورت یک عادت در بیاید به آرامش کودک کمک کرده و به تدریج ساعت خواب را به او می آموزد. به این منظور ساعتی بین 18:30 دقیقه تا 20:30 دقیقه شب را انتخاب کنید، دیرتر از این ساعت، ممکن است به خستگی کودک بیانجامد.
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
#مناسبتی
#هفته_کتاب
#معرفی_کتاب
#نامه_های_بلوغ
#علی_صفایی_حائری
📕کتاب«نامه های بلوغ» نوشته علی صفایی حائری، نامه های او به فرزندانش است که هنگام بلوغ آنها، برایشان نوشته است.
❇️مخاطب این نامه ها اگر چه فرزندان نویسنده اند اما در واقع خطاب به عموم جوانان است. استاد حائری به راستی در این نامه ها به جایگاه بلوغ و اهمیت آن اشاره کرده است و بحران های آن را شناخته است.
🔰اخلاق شایسته، رضای پروردگار، حسنات و صالحات، استقامت و سلامت روح موضوعاتی هستند که در این نامه ها به آنها پرداخته شده است.
*⃣“نامه های بلوغ” مشتمل بر ۵ نامه از “استاد علی صفایی حائری” است. در این نامه ها که با مضامینی از قرآن و موضوعات دینی فراهم آمده، جایگاه بلوغ در فرآیند زندگی انسان
تشریح شده است. عناوین نامه ها بدین قرار است:👇
“بینش ها و گرایش ها”، “سلوک و اخلاق”، “رضا و رضوان”، “عمل و بحران های عمل” و “گزیده اش
🔰پسرم محمد! تو در این ساعت که ده و بیست دقیقه است، داری به فیلم کمدی نگاه می کنی و از کلمه رمز «بوی باران می آید، بد جوری بوی باران می آید» به خنده افتاده ای. و من گریانم که خنده های من و تو و سرور و ابتهاج ما از چیست، و سرگرمی های من و ما با چیست؟
این نکته را می نویسم تا بعد ها برای تو توجهی باشد، که مومن عاشق، این قدر فرصت سرگرمی ندارد.
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
#مناسبتی
#هفته_کتاب
#کتاب خوانی
#ضرورت
#مقام_معظم_رهبری
✅ضرورت کتاب خوانی از منظر مقام معظم رهبری
🔰جایگاه کتاب در فرهنگ و حاکمیت اسلامی
💢من هر زمانی که به یاد کتاب و وضع کتاب در جامعه خودمان می افتم، قلبا غمگین و متاسف می شوم. این به خاطر آن است که درکشور ما به هر دلیلی که شما نگاه کنید، باید کتاب اقلا ده برابراین میزان، رواج و توسعه و حضور داشته باشد. اگر به دلیل پرچمداری تفکر اسلامی و حاکمیت اسلام به حساب بیاورید، این معناصدق می کند؛ چون اسلام به کتاب خواندن و نوشتن، خیلی اهمیت می دهد. اگر هر منصفی به بیانات نبی مکرم اسلام و ائمه (علیهم السلام) و پیشوایان اسلام نگاه کند و ببیند که اینها در چه زمانی به کتاب و کتابخوانی دعوت می کردند و فرا می خواندند، همه افسانه ها از ذهنش شسته خواهد شد و خواهد فهمید که دشمنان اسلام جز این نداشتند که افسانه های کتاب سوزی و کتاب ستیزی را برسر زبانها بیندازند، چون اسلام پرچمدار کتابخوانی است
💢مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(حفظه الله تعالی)
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
🔰کتب منسوب به امام حسن عسکری(علیه السلام)
🔺 قسمت اول:
📌در گزارشات تاريخی دو كتاب به امام حسن عسكری(ع) منسوب شده است. يكی کتاب تفسیری است که شامل تفسیر سوره حمد و قسمتی از سوره بقره است. اين كتاب موافقان و مخالفاني دارد و اشكالاتی به آن وارد شده، که پاسخ هايی نیز به آن داده اند. دوم كتاب «المقنعة» است که «ابن شهر آشوب» آن را به امام(ع) منسوب کرده است، که اين كتاب مشتمل بر علم حلال و حرام است.
الف: تفسیر؛
📌کتاب تفسیری به امام عسکری(علیه السّلام) نسبت داده شده که شامل تفسیر سوره حمد و قسمتی از سوره بقره است. این کتاب از ابتدای طرح آن در محافل علمی، از قرن چهارم تا به امروز، مورد قضاوت های گوناگونی قرار گرفته است. شماری از عالمان آن را از آثار امام(عليه السلام) دانسته و احادیثی نیز از آن نقل کرده اند. برخی دیگر آن را ساختگی شمرده و آن را فاقد اعتبار علمی دانسته اند. بخشی از این قضاوت ها متکی به سند کتاب است؛ زیرا دو نفر به نام های «یوسف بن محمد بن زیاد» و «محمد بن سیّار»، اساس روایت آن هستند و واسطه این دو و شیخ «صدوق»، یک نفر با نام «محمد بن قاسم استرآبادی» است، گرچه بر اساس روایت «ابن شهر آشوب»، «حسن بن خالد برقی» نیز راوی این تفسیر است.(۱)
📌 افزون بر ابهام و اشکالاتی که در هویت افراد فوق به جز «خالد بن حسن» وجود دارد، در کیفیت سند و نیز این که آیا این دو نفر خود، راوی کتاب هستند یا پدرانشان، صحت انتساب آن به امام(علیه السّلام) را زیر سؤال می برد.(۲). به برخی از این اشکالات پاسخ هایی داده شده است.
📌اشکال دیگری که بر کتاب وارد شده، این است که در آن روایاتی نقل شده که از نظر محتوی به طور جدی قابل انتقاد و ایراد بوده و گاهی به صورتی آمیخته با خرافات است که به هیچ وجه نمی توان آن را به امام(علیه السّلام) نسبت داد. چنان که علامه «تستری» چهل مورد از این نمونه ها را ارائه داده است.(۳)
از میان مخالفان این تفسیر می توان به «ابن الغضائری»، علامه «حلّی»، علامه «بلاغی» و آیة الله «خویی» اشاره کرد. اما در مقابل، شماری دیگر سخت با نسبت آن به امام موافقند که از جمله آنان، شیخ «صدوق»، «طبرسی» صاحب «احتجاج»، «کرکی»، «مجلسی» اول و دوم و شیخ «حرّ عاملی» را می توان نام برد.(۴)
📌از این اسامی چنین به دست می آید که گرایش اخباری نوعاً کتاب را پذیرفته و گرایش عقل گرا آن را نامقبول دانسته است.
📌برخی دیگر از علما موضعی میانه برگزیده و نظر داده اند که این تفسیر، مانند کتب دیگر می تواند مورد انتقاد قرار گرفته و روایات صحیح آن پذیرفته شود. علامه «بلاغی» ضمن رساله ای در نقد آن، مواردی را که موجب سلب اعتبار آن تفسیر می شود، برشمرده است.(۵)
نکته مهم این است که «علی بن ابراهیم قمی» و «محمد بن مسعود عیاشی» از مفسران متقدم شیعه، هیچ کدام در تفسیرهای خود، روایتی از این کتاب نقل نکرده اند، که این مسأله می تواند نقش تعیین کننده ای در قضاوت درباره این تفسیر داشته باشد.
♦️ منابع:
(۱ ). معالم العلماء، ابن شهرآشوب مازندرانى، محمد بن على بن شهرآشوب، المطبعة الحيدريه، نجف اشرف، ۱۳۸۰ ق، ص ۳۴؛ عبارت چنین است: حسن بن خالد برقی، اخو محمد بن خالد، من کتبه: تفسیر العسکری من املاء الامام(علیه السلام)، مائة و عشرون مجلدة.
(۲). رسالة حول التفسیر المنسوب الی الامام العسکری(علیه السّلام)، بلاغی، محمد جواد، تحقیق: استادی، رضا ، نور علم، چاپ دوم، ص ۴۹.
(۳). الاخبار الدخلیة، شوشتری، محمدتقی، تحقیق:علیاکبر، غفاری، مکتبه الصدوق، تهران، ۱۳۹۰ ق، ج ۱، ص ۴۹.
(۴). رسالة حول التفسیر المنسوب الی الامام العسکری(علیه السّلام)، همان، ص ۱۱۸_۱۳۵.
(۵). همان، ص ۱۳۷_۱۵۱.
#معرفی_کتاب
#نقد_و_بررسی_کتاب
#امام_عسکری_علیه_السلام
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
🔺 قسمت دوم:
ب): کتاب «المقنعه» است.
📌کتاب مزبور در نسخه ای از مناقب با عنوان «کتاب المنقبه» ضبط شده و صاحب «ذریعه» نیز تحت همین عنوان از آن یاد کرده است. اما در چاپ «نجف» و «قم» از مناقب، «رسالة المقنعة» آمده است. «بیاضی» هم از آن با عنوان «کتاب المقنعه» یا «رسالة المقنعه» یاد کرده است.(6) در هر دو منبع آمده است که این کتاب مشتمل بر علم حلال و حرام است. بنابراین نمی تواند اثری در مناقب باشد و بدین ترتیب در عنوان المنقبه باید تصحیفی صورت گرفته باشد.
برای حل این مسأله باید سه نقل مختلف در کنار هم قرار گیرد:
📌 ۱- «نجاشی» در شرح حال «رجاء بن یحیی عبرتایی» کاتب می نویسد: «رجاء از امام هادی(علیه السّلام) روایت می کرده و به وسیله پدرش که در خانه ابو الحسن مشغول به کار بوده، به خانه آن حضرت راه یافته، از خواص وی شده و کتابی با عنوان المقنعة فی ابواب الشریعه از او نقل کرده است. ابو المفضل شیبانی نیز آن را از رجاء بن یحیی، روایت کرده است».(۷)
📌 ۲- «ابن طاووس» نوشته است: «علی بن عبدالواحد با سند خود به رجاء بن یحیی، نقل کرد که از خانه ابو محمد حسن بن علی صاحب العسکر، در سال ۲۵۵ کتابی به دست ما رسید. آنگاه الرسالة المقنعه را به تمامه نقل کرد».(۸)
📌 ۳- «ابن شهر آشوب» آورده است که کتاب مزبور در سال ۲۵۵ تألیف شده است.(۹)
بر اساس این سه نقل چنین به دست می آید که کتاب مزبور، اثری بوده است که محتوایش بر گرفته از امام هادی(علیه السّلام) که توسط «رجاء بن یحیی» روایت شده و در سال ۲۵۵ از خانه امام عسکری -که آن زمان منصب امامت شیعه را داشته- به بیرون راه یافته است. نکته قابل توجه: در مناقب تصریح شده است که در آغاز کتاب «المقنعه» چنین آمده: «أخبرنی علی بن محمد بن موسی (که همان امام هادی(علیه السّلام) است). ابو المفضل در سال ۳۱۴ از رجاء بن یحیی نقل کرده که فوت رجاء نیز در همین سال اتفاق افتاده است».(۱۰)،(۱۱)
منابع:
(۶)مناقب، آل ابی طالب (علیهم السلام)، این شهر آشوب مازندرانی، محمدیان علی، علامه، قم، ۱۳۷۹ق. ،ج۴، ص۴۲۴؛ الصراط المستقژم الی مستحقی التقدیم، عاملی نباطی، علی من محمد بن علی بن محمد بن بونس محقق/ مصحح: رمضان، ميخائيل، المكتبة الحيدريه، نجف ۱۳۸۴ ق، چاپ اول، ج ۲، ص ۱۷۵؛ الذريعة إلى تصانيف الشيعة، تهرانى، شيخ آقا بزرگ، اسماعيليان، قم، كتابخانه اسلاميه، تهران، ۱۴۰۸ق، ج ۲۳، ص ۱۴۹؛ أعيان الشيعة، عاملى، سيد محسن امين، دار التعارف، بيروت، ۱۴۰۳ق، ج ۴، ص ۱۸۸.
(۷). رجال النجاشي، نجاشي، احمد بن على، مؤسسة نشر اسلامي ، قم، ۱۴۱۶ ق، ص ۱۱۹.
(۸). إقبال الأعمال، ابن طاووس، على بن موسى، محقق: قیومی، جواد، دفتر تبلیغات اسلامی، تهران، ۱۴۰۹ ق، چاپ دوم، ج ۱، ص ۸۰.
(۹). المناقب، همان، ج ۴، ص ۴۲۴.
(۱۰). مكارم الأخلاق، طبرسى، حسن بن فضل، موسسه الاعلمی، بیروت، بی تا، ص ۴۵۸؛ الذریعه، همان، ج ۲۲، ص ۴۲۱؛ نوابغ الرواة، تهرانی، آقا بزرگ ، مصحح: منزوی، علی نقی، دانشگاه تهران، تهران، ۱۳۷۲ ش، چاپ اول، ص ۳۱.
(۱۱). حیات فکری و سیاسی امامان شیعه(علیهمالسلام)، جعفریان، رسول، موسسه انصاریان، قم، ۱۳۸۱ ش، چاپ ششم، ص ۵۵۸.
#معرفی_کتاب
#نقد_و_بررسی
#امام_عسکری_علیه_السلام
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
بسم الله الرحمن الرحیم
#سلام_امام_زمانم
اومدم با آه و گریه، این قشنگترین سلامه
همه دار و ندارم، اشک روی گونههامه
از خودم گلایه دارم، من از خودم جدا کن
روم سیاهه، یابنالزهرا تو برای من دعا کن
یابنالزهرا، یابنالزهرا
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━
6174-fa-akharin-khorshide-peyda.pdf
1.2M
#مناسبتی
#هفته_کتاب
📕 آخرین خورشید پیدا
نگرشی کوتاه بر زندگانی امام حسن عسکری علیه السلام
✍مرکز تحقیقات مسجد مقدس جمکران
🔸 فایل pdf
📖۹۶صفحه
🔰 درباره کتاب
بدون شک، یکی از دشوارترین دورانی که کیان ولایت و امامت به عنوان حصن و حصار ارزشهای توحیدی و موجودیت موالیان و معتقدان به رهبری معصومان به عنوان مرزداران و پاسبخشانِ آن را به نابودی تهدید میکرد، دوران پس از شهادت امام رضا (ع) تا آغاز غیبت حضرت مهدی (عج) است.
دورانی که در آن، انواع توطئهها برای محو اسلامِ ولایت و جایگزینی اسلامِ خلافت، صورت گرفت و شدیدترین فتنهها برای دور نگه داشتن جامعه اسلامی از مسیر رهبری اهلبیت (عهم) طرحریزی شد.
این فتنهها و توطئهها که در شش سال امامت حضرت امام حسن عسکری (ع)، رشد و پیچیدگی بیشتری داشت، عاقبت زمینه بهرهوری مستقیم مردم جامعه، از وجود امام معصوم (ع) را از بین برد و مقدمات غیبت طولانی دوازدهمین امام مسلمانان را فراهم کرد.
این نوشتار، با نگاهی گذرا به زندگانی افتخارآفرین آن امام بزرگوار، کوشیده است به سیر انتقال دوران ظهور به عصر غیبت و علتهای آن بپردازد.
#آخرین_خورشید_پیدا
#امام_حسن_عسکری_علیه_السلام
┏━━━🍃💐🍃━━━┓
@Pajoheshazzahra
┗━━━💐━