eitaa logo
پژوهشگران جوان مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد
277 دنبال‌کننده
749 عکس
70 ویدیو
254 فایل
لینک زیر جهت تبادل اطلاعات و دریافت نظرات شما دوستان می باشد. https://eitaa.com/abbasipazhooheshsadegh
مشاهده در ایتا
دانلود
✅ با عرض سلام و تشکر از همه عزیزانی که در این مسابقه شرکت کردند. با توجه به استقبال بالا و پرشور طلاب در این مسابقه ، قرار بر این شد هر ماه به قید قرعه به 10 نفر از دوستانی که پاسخ صحیح به سوالات رو داده باشند جوایزی رو اهدا کنیم. 🎁 اسامی برندگان این مرحله از مسابقه به شرح ذیل می باشد: 1. خانم حسنا مروارید 2. آقای محمد عارف 3. آقای حسین رفتاری 4. خانم اکرم عباس زاده 5. آقای کاظم سلیمانی 6. آقای امیرحسین خادم 7. خانم الهام فلاح 8. خانم خدیجه ترشیزی 9. خانم زینب منصوری 10. آقای امیرحسین رازقی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
5_6187953696257605858.apk
34.44M
❇️تبدیل پی دی اف به ورد ✅یک نرم افزار بسیار جالب و کاربردی ویژه پژوهشگران
📝 مسابقه شماره (5) پاسخ : گزینه«ب» سه اسم‎ منقوص: «القاضی، دعاوٍ، لیالٍ» و چهار اعراب تقدیری در «القاضی، دعاوٍ، لیالٍ، یقتضی» وجود دارد. 📝 مسابقه شماره (6) پاسخ :گزینه«ج» سایر گزینه‎ها «معتدیاً: مفعول»، «اراضٍ: مبتداء مؤخّر»، «لیالٍ: خبر» می‎باشد. نکته مهم «لیالٍ» در اصل «لیالیٌ» بوده: «لیالیُنْ» که ضمه بر یا سنگین است و حذف شده: «لیالیْنْ» با التقا ساکنین «یا» حذف شده و تبدیل به «لیالِنْ»: «لیالٍ» شده است. «دعاوٍ» نیز در اصل «دعاوی» بوده و یا آن همچون «لیالی» حذف شده است. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
با عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام این کارت پستال از طرف مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد تقدیم شما 🌹🌺🌷🌼🌸💐👇👇👇👇 👇 https://digipostal.ir/c2o45p9
(7) ✅ «الذین قُتلوا فی‎سبیل الله لیسوا أمواتاً» گزینه‎ی صحیح در تبدیل کردن به معلوم کدام است: «الّذین....لیسوا أمواتاً.» الف) قتلهم المشرکین ب) قتلوهم الکفّارُ ج) قَتلهم المشرکون د) قُتلوا بید الکفّار 👈 پاسخ سوال رو به آیدی زیر ارسال بفرمایید. https://eitaa.com/abbasipazhooheshsadegh •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe
✦؛﷽✦ ‌‌‌‌‌‌‌┄┅═✧❁•🔹•❁✧═┅┄ 🔵 مرحلۀ دوم: نوشتن پس از مطالعۀ آثار دیگران 💠باید طلاب را عادت داد که بعد از آن که نوشته های خوبی را مطالعه کردند، کتاب را روی هم بگذارند و مجدداً آن مطلب را خودشان بنویسند. سپس، بین نوشتۀ خودشان و نوشتۀ آن نویسنده هنرمند، مقایسه کنند. از مقایسۀ این دو با هم، ضعف ها و قوّت ها معلوم می شود. 💠نویسنده چگونه وارد بحث شد؟❓چگونه خارج شد؟❓جمله بندی ها و تعبیرات چگونه بود؟❓کلماتی را که من به جای او گذاشتم چیست؟❓آن کلماتی که او انتخاب کرده چیست؟❓ 🔚در یک مقایسه می تواند، تفاوت این دو را اندک اندک بفهمد. 📚 واحد پژوهش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد ❇️@pajoohesh_esfahan
طرح تحقيق نمونه.pdf
285.1K
*️⃣ با سلام به دوستان پژوهشگر عزیزانی که به دنبال شروع یک مقاله و پژوهش هستند این فایل ، خیلی به کارشون میاد حتما مشاهده بفرمایید. 📚 واحد پژوهش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد
به مناسبت ولادت حضرت ابالفضل علیه السلام از طرف مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد تقدیم شما 🌹🌷🌹🌺🌻🌸💐💐 👇 https://digipostal.ir/cocszj4
پژوهش در حوزه بین الملل اگر تمایل به کار تحقیقاتی بین المللی هستید جلسه را حضور پیدا کنید https://eitaa.com/joinchat/1801519111Cba7e16497a
✦؛﷽✦ ‌‌‌‌‌‌‌┄┅═✧❁•🔹•❁✧═┅┄ 🔵 مرحله سوم: تجربه مستقل در نوشتن 💠صاحبان قلم خودشان به نوشتن موضوعی به طور مستقل شروع کنند؛ بی آن که این موضوع را در نوشتۀ دیگری مطالعه کرده باشند. بعد همین موضوع را به استاد قلم شان بدهند. 💠این راه را بدون استاد نمی توان پیمود و فردی که بخواهد بدون استاد این مسیر را بپیماید، به بیراهه ها، سنگلاخ ها و اشتباهات می افتد. 💠بهترین راه این است که شما چیزی بنویسید و آن را به استاد بدهید، تا او به شما فنون نگارش را یاد دهد. 💠کلّی گویی در این مسائل کم اثر است. اگر فرد نوآموز کلیات و قواعد را هم می خواهد بیان کند، باید از نوشته ای که استاد نوشته است، بهره گیرد. ⚜️مثلًا یکی از مسائل مهمی که ما، در نویسندگی به آن کم اهمیت می دهیم، حسن مطلع و حسن ختام است. نویسنده خوب اولین جمله ای را که می نویسد، باید جاذبه داشته باشد. نویسنده باید یک ضربه محکم وارد کند و طرف را جذب کند؛ این حسن مطلع است. در پایان هم که نوشته را تمام می کند، نه با یک کلمه عادی و معمولی. مطلب خوبش را باید آخر کار بگذارد که وقتی خواننده نوشته را تمام می کند، لذّت آن تا مدتی در ذائقه فکرش باشد. چنین نوشته ای دلالت بر فنّی بودن آن می کند و نشان دهنده مهارت نویسنده است. 📚واحد پژوهش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد ❇️@pajoohesh_esfahan
عنوان مناسب.pdf
1.87M
✍️ روش تهیه عنوان مناسب برای مقاله •┈•✾•🍀🌺🍀•✾•┈• 🕌 واحد پژوهش مدرسه علمیه مسجد گوهرشاد 🆔@Pajouheshgaranemarvi
📚واژه‌های «غرونا»، «خدعونا» و «غدروا بنا» در دعای ماه شعبان و در نگاهی وسیعتر، ریشه‌های «غرر»، «خدع» و «غدر» چه تفاوتی با هم دارند؟ 📝فرق بین غرور، خدع، و غدر: در یکی از دعاهای ماه شعبان چنین آمده است: «احْکُمْ بَیْنَنَا وَ بَیْنَ قَوْمِنَا فَإِنَّهُمْ غَرُّونَا وَ خَدَعُونَا وَ خَذَلُونَا وَ غَدَرُوا بِنَا وَ قَتَلُونَا وَ نَحْنُ عِتْرَةُ نَبِیِّکَ‏»؛خدایا! میان ما [که اهل‌بیت پیامبرت هستیم] و قوم ما داوری کن! که آنان ما را فریب دادند و نیرنگ زدند و ما را وانهادند و با ما بی‌وفایی کردند و ما را کُشتند. «غرور»، توهّمی است که موجب می‌شود انسان به خاطر آن، کاری انجام دهد که موجب ضرر به خود شود؛ مثلاً شخصی از دور سرابی می‌بیند و تصور می‌کند که آب است؛ از این‌رو، آبی را که در اختیار دارد [با مصرف بی‌جا و یا به هر شکل دیگر] آن‌را از دست می‌دهد به این امید که به آب دسترسی دارد، ولی در نهایت تشنه می‌ماند و حتی ممکن است از بین برود. اما «خدع» به معنای این است که افرادی فضا را چنان سنگین و ابرآلود می‌کنند که راه درست و کار صحیح بر انسان پوشیده می‌ماند و به این دلیل که علم به صواب و صلاح ندارد، راه اشتباه را برمی‌گزیند و به خود ضرر وارد می‌کند. «غدر»، به معنای نقض عهد و بی‌وفایی و خیانت است. این واژه از این جهت که درباره عهد و پیمان به کار می‌رود، تفاوتی محسوس با کلمه‌های سابق دارد. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 📚کانال رسمی معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان: http://eitaa.com/joinchat/1842216994C8e88b82cfe