eitaa logo
دانلود
+ https://eitaa.com/palimpsest/2178 باور کن ما تو انسانی داریم پاره میشیم(ببخشید اینطوری گفتم ولی حقیقته)💀💔 _میدونم میدونم😂😭 هر رشته ای سختی های خودشو داره ولی ترحیج میدم تو انسانی پاره بشم تا تو ریاضی😭😭🤣
چون قشنگ بود*
🇮🇷↯palimpsest↯
+ https://eitaa.com/palimpsest/2178 باور کن ما تو انسانی داریم پاره میشیم(ببخشید اینطوری گفتم ولی حق
+چرا فقط تغییر رشته نمیدی؟ _یازدهم یکم زیادی دیره برای تغییر رشته😂😭 ولی خب بازم میتونم بعد از کنکور رشته های میان رشته ای برم.
+نه دیر نیست، اگر اشتباه انتخاب رشته کردی نهایتا برمیگردی و انگار یک سال مثل خیلی ها موندی پشت کنکور اگر واقعا حس میکنی تو انسانی بهتری خیلی ها به این نتیجه رسیدن که یه رشته ی دیگه مناسبشونه و به جای بهونه اوردن فقط تغییر رشته دادن و تلاش کردن میتونی این کار رو بکنی، بهتره، نه؟ اگر هم نه که، خب رشته ی خودت رو میخوای لابد دیگه.. حرفی نمیمونه درباره سایر رشته ها _میدونم خودم به اینا خیلی فکر کردم ولی خب هنوزم یسری دلایل شخصی دارم که آره دیگه نمیشه.
هدایت شده از پِتوس💆🏻‍♀️ .
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
𝙅𝙤𝙞𝙣|𓂃 @petosss ִֶָ๋ 🎀⭑|
منم همینطور منم همینطورررررر