eitaa logo
دانلود
🇮🇷↯palimpsest↯
_
کاش مدرسه نداشتم و تا آخر تابستون تو روستا میموندم.
یعنی اگه ایران امشب بزنه و اسرائیل جواب بده مدرسه تعطیل میشه؟
https://eitaa.com/38959366/1849 لیاستساستاسخثاسهستس
خواهر داشتن>>>>>>>>>
عه ۴۰ تا شدمم.خوش اومدید.✨
هدایت شده از چمنهای‌بلند دشت‌هرسیلیا.
🇮🇷↯palimpsest↯
یه ولدمورتی که مدرسه رو نابود کنه
_سلام سلام بعد مدتها دوباره چنل زدم میشه کمک کنی این خانواده بزرگتر بشه؟ https://eitaa.com/havig_marnie +بریم پیششون ؛)
https://eitaa.com/havig_marnie/45 خواهر کوچیک داشتن واقعا نعمته اینجوری نگوو😭😂
انتقام سخت؟✔️
هدایت شده از Moon River.
- چه خبر؟ + سلامتی، شبه نهایی داریم