دیدی اونی که میگفت بدون تو نمیتونم،
تونست ؟
https://eitaa.com/panah667
نمیدونم شروعش از کِی بود ولی از یه جایی به بعد با ترتیب منظم و خاصی، هرشب غمگین بودم.
https://eitaa.com/panah667
در خیالم با خیالت ، بی خیال عالمم "
"تا که هستی در خیالم ، خوش خیال عالمم"
https://eitaa.com/panah667
تو محالی و به ممکن شدنت درگیرم ؛
من همانم که تو غمگین بشوی میمیرد
https://eitaa.com/panah667
خَبـَرت هست که ما را شـُدهای خواب و خیـٰال ..؟
https://eitaa.com/panah667
هدایت شده از 𝗠𝘆 𝘀𝗵𝗲𝗹𝘁𝗲𝗿│پَناهگاه مَن