هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
از آدمهای بیذوق واقعا متنفرم. زیر بارون راه نمیری چون خیس میشی، روی چمن نمیشینی چون لباسات کثیف میشه، از خوردن شیرینی لذت نمیبری چوت قند ضرر داره، گل واسه چی خریدی؟ فردا خراب میشه میندازیش دور. این آدمها لذت زندگی کردن رو ازت میگیرن و کم کم شما رو شبیه به خودشون میکنن.🍫🧘🏻♀🌱
『 @malike_f 』
دلم کمی هوای لطیف می خواهد ،
کمی عطر زعفران ،
کمی رزق حضرتی ،
چند رج تسبیح شاه مقصود ،
چند دانه فیروزه شیخ شوشتری ،
اصلا دلم حرم می خواهد..
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
✨ پَناٰهْ.🤍
🥦🌱
بزرگسالی و زندگی مشترک یعنی
صبح زود بیداربشی نهار و صبحانه حاضر بکنی،
بری کلاس یا محل کارت تا ظهر،
ظهر هنوز نرسیده،بقیه تدارکات نهار،
جمع کردن نهار و ظرفها و...،
الانم که فصل امتحانات شروع شده..
ولی همینا یعنی زندگی
یعنی چیزی که هرروز به امیدش بیدار میشی..
اینکه یه کسی تو خونه دل به دستپختت و زحماتت امید بسته یعنی زندگی..
کاش یاد بگیریم از همینا لذت ببریم و خوش باشیم..🙂🫀