🌿
❤️ناراحتـی و غم برای نداشته ها
یعنی هدر دادن داشته ها👌🏻
❤️انـرژی مثبـت یعنی؛
من ایمان دارم داشتـه هایم
بیشتراز نداشته های زندگیـم است🌹
«بیشتربه داشته هایمان بنگریم»🌼
❤️🌿
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
بہ چہ مانند کنم در همہ آفاق تو را
کآنچہ در وهم من آید تو از آن خوبتری 💕🥺
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
یَسَّرَ اللّهُ طَریقاً بِکَ یا مُلتمسی
«ای آرزوی من! خدای آسان کند مرا
به سوی تو راهی..»
🌱 تو لایق حال خوبی
روزت رو خودت بساز
زندگی را دوباره از سَر بگیر
بی خیالِ هر چیز که تا امروز نشد..
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
✨ پَناٰهْ.🤍
امام حسن عسکری(ع)فرمودند: «موسی به عمران با خداوند سخن گفت و از پروردگار خویش پرسید:خدایا! پاداش کس
خدا سایه پدر عزیزمون رو از سرمون کمنکنه💕
و
روح همه پدران آسمانی شاد انشالله 🖤
اگر روزم پریشان شد فدای تاری از زلفش ،
که هر شب با خیالش خوابهای دیگری دارم..🤍
✨پناه. https://eitaa.com/panah776