۱۶ سال پیش که کنارهم نشستیم،اصلا فکر این روزا رو نمیکردم که بشینیم و ساعتها در مورد مهمترین مسائل زندگیمون حرف بزنیم ..🫂🥺
#رفیق_فاب
زندگی مثل دوربین عکاسی میمونه
رویِ مسائل مهم زومـ کن
از لحظات خوبت عکس بگیر
و اگه کارت خوب پیش نرفت
نا امید نشو
کافیه یه عکس دیگه بگیری..💕
✨پناه.https://eitaa.com/panah776
لقد كنت اخيط جراحك في صلات..
«من در نمازهايم زخمِ تو را دوختهام..»🤍
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
بیدارشدن امروزت
را شوخی نگیر..🙂
به آن عادت کرده ای؟
ولی ممکن بود
هرگز بیدار نشوی
امروز را
با امید زندگی کن...
صبحتون بخیر☀️
هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
برق ساعت دو تا چهار هر روز میره و ما سخت مشغول اینیم که تلاش کنیم توی هوای چهل و یک درجه از گرما نَمیریم (^^)