هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』
برق ساعت دو تا چهار هر روز میره و ما سخت مشغول اینیم که تلاش کنیم توی هوای چهل و یک درجه از گرما نَمیریم (^^)
ـ🌱
هممون خیلی جاها کم میاریم
از بد بودن آدما،
از دوستهایی که
دست کمی از دشمن ندارن،
از مشکلات خانوادگی،
از احساساتمون،
از روابطمون،
ولی همش میگذره
و تک تکشون میشن تجربه برات؛
که کمتر اعتماد کنی
کمتر حرف بزنی،
کمتر خودتو کوچیک کنی،
کمتر احساساتی باشی،
کمتر جیکو پوک زندگیت رو به کسی بگی
و همهی این کم آوردنها
باعث میشه تو زندگی قویتر بشیم...!
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
هدایت شده از •دٖلنشیــٓن• 🦋
امام علی ‹ع›
با تنهایی بیشتر انس بگیر؛
تا با دوستان بد (:
صبح بخیر به قوت و صبر و آرامشمون
که باعث می شه هرصبح
با همون روتین همیشگی
بیدار بشیم و زندگی کنیم🤍☕️