چند فریم از زندگی این چندوقت:
_بعد از کلی بدوبدو و خستگی برای اداره زندگی شب میخوابی
_صبح زود بیدار میشی
_کلی تلاش میکنی بلکه بتونی طبق برنامهای که داشتی پیش بری
_عع،برق قطعه
_بعد دو ساعت برق اومد
_عع،آب قطع شد
_بدو برو کولر رو آب کن که موتورش نسوزه چون آب نیس
_بعد دوساعت آب وصل شد
_....بدو برای ادامه زندگی🙂💔
الهی شکرت🤲🏻
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
ﺭﻭﺯﻫﺎﯼ ﺭﻓﺘﻪ
ﺑﻪ ﭼﻮﺏ کبریتهای ﺳﻮﺧﺘﻪ میمانند
ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ میخواهی ﺑﮑﻦ
ﺁﻧﻬﺎ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺭﻭﺷﻦ نمیشوند!
ﻓﻘﻂ ﺳﯿﺎﻫﯽ ﺁﻧﻬﺎ ﺩﺳﺘﺖ ﺭﺍ ﺁﻟﻮﺩﻩ میکند
ﺭﻭﺯﻫﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﺑﯿﻬﻮﺩﻩ ﻧﺴﻮﺯﺍﻥ
زندگی را رنگی تازه بزن
❤️🌿
✨پناه.https://eitaa.com/panah776
❤️🌱
زندگی شاید همینه
کنار اومدن با چیزی که نمیتونیم تغییرش بدیم
دوست داشتن چیزی که همین حالا وجود داره
و ساختن چیزی که هنوز نیومده😇
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
بعضى وقتها دفعه ى بعدى وجود ندارد
شانس دوباره و وقت اضافه اى نيست
گاهى فقط "الان" هست یا "هرگز"
فرصت ها را از دست ندهيد.
✨پناه. https://eitaa.com/panah776
هدایت شده از 『🪽ملیکـــہ 』