هدایت شده از ناکجاآباد.
خیلی جالبه من هنوز که شایع گوش میدم یاده روزای اول دبیرستان میوفتم که با مطهره کل مسیره برگشت تا خونرو آهنگا شایع رو گوش میدادیم و کل روزو درگیر تحلیل آهنگاش بودیم.
پناهگاه امن🦢🤍
خیلی جالبه من هنوز که شایع گوش میدم یاده روزای اول دبیرستان میوفتم که با مطهره کل مسیره برگشت تا خون
واییی منممم😭چقد خودکشی میکردیمم برا اهنگاش چقد دابسمش میگرفتیم😭
با رفیقم منتظر اسنپ بودیم بعد یه پیرمرد گوگولی اومده بهمون میگه واحد هنوز نیومده مادمازلا🤣😭
جوابشو دادم باز برگشته میگه قدیما به خانوما میگفتیم مادمازل بهش میگم ولی کسی به ما نمیگه،میگه من بهتون میگم🥲🤣😭