eitaa logo
پناهگاه امن🦢🤍
3 دنبال‌کننده
27 عکس
2 ویدیو
1 فایل
<welcome to my mini channel> شاید مکانی برای تسکین دردها کمی از روزمرگی های من یه ژان پاپتیستِ خسته ولی عاشق ‌به صرف قهوهِ‌کافه‌اقای‌سالیوان☕ شنوای حرف هاتون هستم https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_tv4dk8&amp;btn=ناشناس.پناهگاه
مشاهده در ایتا
دانلود
نمیبخشمت بی لیاقت💔
هدایت شده از ناکجاآباد.
خیلی جالبه من هنوز که شایع گوش میدم یاده روزای اول دبیرستان میوفتم که با مطهره کل مسیره برگشت تا خونرو آهنگا شایع رو گوش میدادیم و کل روزو درگیر تحلیل آهنگاش بودیم.
یادشش بخیرررر
نیاز دارم بپرم جلوی ماشین کی برعهده میگیره که زیرم کنه؟
همینی که هست😒😂
راست میگفت که همه چی تقصیر منه واقعا بود!!
هدایت شده از برای تو :)
باشد كه بدانيم قدرِ يكديگر را شايد نباشد فردآیی .
با رفیقم منتظر اسنپ بودیم بعد یه پیرمرد گوگولی اومده بهمون میگه واحد هنوز نیومده مادمازلا🤣😭 جوابشو دادم باز برگشته میگه قدیما به خانوما می‌گفتیم مادمازل بهش میگم ولی کسی به ما نمیگه،میگه من بهتون میگم🥲🤣😭