#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/2938 موقع خوندن این پیام ممبر که گفت یاد آهنگ خواطرخواتم افتادش، آب روغن قاطی کردن، سیستمم کلا پاچید تا بخونمش 🤣
- چرا خواطر مینویسی؟
#ناشناس
https://eitaa.com/Pardox5/2945 وپن ام خوب نیست. نصف شب خوب وصل میشه ، کدوم بخش رو ببینم؟
- بخش چیو؟ اک پینترستمه فرستادم.
#ناشناس
شما هم موافقید این خیابون بودنشون دیگه بعضی وقتا جنبه مردم آزاری پیدا میکنه. دارن با بلند گو دامبولی دیبول و جشن و این چیزا با گروه سنیای مختلف میکنن اونم ساعت ده شب. این مزاحمتاشون هیچ فرقی با مزاحمتای چهارشنبه سوری نداره. واقعا اذیتم با صدای این مرده که میکروفونو ورداشته دراپ هم نمیکنه.
- موافقم
از اندازش نباید خارج بشه.