eitaa logo
دانلود
هدایت شده از - ناشناسِ پارا .
📮پیام جدید @ns_khat
تبلیغات بات های بله داره روانیم میکنه‌.
https://eitaa.com/Pardox5/2938 موقع خوندن این پیام ممبر که گفت یاد آهنگ خواطرخواتم افتادش، آب روغن قاطی کردن، سیستمم کلا پاچید تا بخونمش 🤣 - چرا خواطر مینویسی‌؟
https://eitaa.com/Pardox5/2945 وپن ام خوب نیست. نصف شب خوب وصل میشه ، کدوم بخش رو ببینم؟ - بخش چیو؟ اک پینترستمه فرستادم.
شما هم موافقید این خیابون بودنشون دیگه بعضی وقتا جنبه مردم آزاری پیدا میکنه. دارن با بلند گو دامبولی دیبول و جشن و این چیزا با گروه سنیای مختلف میکنن اونم ساعت ده شب. این مزاحمتاشون هیچ فرقی با مزاحمتای چهارشنبه سوری نداره. واقعا اذیتم با صدای این مرده که میکروفونو ورداشته دراپ هم نمیکنه. - موافقم از اندازش نباید خارج بشه‌‌‌.
https://eitaa.com/Pardox5/2948 آلبوماتو میگم. کدومشو ببینم اول. کدومش مهم تره؟ - فرقی نداره.
https://eitaa.com/Pardox5/2949 وای نمیدونی برا ما از میدونا کم کردند دسته دسته شدند یکیش این شرکوچه مونه اون یکیش اون سر کوچه بلندگو میده دست بچه چرت و پرت تف میده فقد اخرشو دوست دارم یکیشون دعا پخش میکنن تازه برا ما تا دوزاده هستتت دوازده باورت میشه اونایی که برمیگردن صدا جیغشون از پنجره میاد خوب همون میدون باشه - کاملا حق میدم بهتون‌.