eitaa logo
دانلود
https://eitaa.com/Pardox5/2945 وپن ام خوب نیست. نصف شب خوب وصل میشه ، کدوم بخش رو ببینم؟ - بخش چیو؟ اک پینترستمه فرستادم.
شما هم موافقید این خیابون بودنشون دیگه بعضی وقتا جنبه مردم آزاری پیدا میکنه. دارن با بلند گو دامبولی دیبول و جشن و این چیزا با گروه سنیای مختلف میکنن اونم ساعت ده شب. این مزاحمتاشون هیچ فرقی با مزاحمتای چهارشنبه سوری نداره. واقعا اذیتم با صدای این مرده که میکروفونو ورداشته دراپ هم نمیکنه. - موافقم از اندازش نباید خارج بشه‌‌‌.
https://eitaa.com/Pardox5/2948 آلبوماتو میگم. کدومشو ببینم اول. کدومش مهم تره؟ - فرقی نداره.
https://eitaa.com/Pardox5/2949 وای نمیدونی برا ما از میدونا کم کردند دسته دسته شدند یکیش این شرکوچه مونه اون یکیش اون سر کوچه بلندگو میده دست بچه چرت و پرت تف میده فقد اخرشو دوست دارم یکیشون دعا پخش میکنن تازه برا ما تا دوزاده هستتت دوازده باورت میشه اونایی که برمیگردن صدا جیغشون از پنجره میاد خوب همون میدون باشه - کاملا حق میدم بهتون‌.
کاش انتخاب زید مثل انتخاب طعم آدامس کار راحتی بود و بعدش پشیمونی نداشت‌.
از کجا میدونی اینی که انتخاب کردی مزه سگ مرده نمیده؟ از کجا میدونی اونی که رد کردی خوش طعم ترین آدامس بوده که فکر میکردی بدمزست؟
اگر انتخاب کنی بعدش خوشمزه ترش پیدا شه چی؟
چی بگم والا. کاش یه باس مافیا بیاد منو بدزده ببره بعد عاشقم شه یه شهرو بخاطرم بسوزونه و با یه کرکتر جدید تو یه قاره جدید یه زندگی ساده داشته باشیم.
نه تنها این اتفاق نمی افته‌‌ بلکه الان پول گلی که برات خریدن هم ازت میگیرن‌.
ای قوم مغول کجایید؟