eitaa logo
دانلود
https://eitaa.com/Pardox5/2959 چه باحال. جمع کنیم بریم؟ - دلت خوشه خاله‌.
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
https://eitaa.com/Pardox5/2954 توی اسلام میسپاریمش به خدا. خدا مارو بهرین واسه هم قرار میده. به همین سادگی. این حوابی بود که باید میدادم ولی همیشه یکی بهتر از اون هست که تو با خودت میگی چرا اون اینطوری نیست. انگار که ضرر گردی و انتخاب خوبی نداشتی. البته من ترسم این نیست، من ترسم اینه که خدا که کم نمیذاره ولی اگر من کم بذارم چی؟ اگه منم مثل افراد خانواده ام و فامیل و خیلیا که دیدم از پسش بر نیام و این در خونم باشه چی؟ زندگی یه قمار بزرگه کلش ولی نمیخوام با زندگی دیگران قمار کنم💀
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
نه والا من اینجوری نیستم. از خودم مطمئنم.
اینایی که دین و ایمون ندارن چجوری زندگی میکنن؟ مگه میشه بدون اعیاد و دهه محرم زندگی کرد؟ مگه میشه عید غدیر نداشت و زنده موند؟
https://eitaa.com/Pardox5/2960 معلومه که شما نبود، چون با شما نبود که 😁 - با هیچکس نبودم😐
https://eitaa.com/Pardox5/2966 من پارانویام قوی تر از توعه. من از خودمم میترسم آخه. تو شاید افکار دارکی داشته باشی ولی من افکار دوزخی دارم😂 ذهنم نگرانم میکنه. - همه یه جوری روانی‌ان‌.
https://eitaa.com/Pardox5/2959 یه خر (https://eitaa.com/qome_ziba/167308) دیگه چیه ؟ یه خرم نداریم 💔 - مرسی که کاری کردی منم بخاطر خر نداشتن ناراحت باشم.
ساحللللل تایم تیوی اشتراک میخواددد - نه
https://eitaa.com/Pardox5/2968 اره اره میدونم winks* - 😐
https://eitaa.com/Pardox5/2971 واه نمذاره ببینم - یکم گیر داره با وی پی ان برو‌.