eitaa logo
پـرواز بـه آن سوی آسمان 🕊
254 دنبال‌کننده
786 عکس
89 ویدیو
2 فایل
پرنده روی شاخه می شینه نه با این اطمینان که شاخه نمی شکنه بلکه با این اطمینان که اگرم شاخه بشکنه اون بلده پرواز کنه🕊☆.• . جهت صحبت با من: https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1nls9oz&btn=پرواز.به.آن.سوی.آسمان . کپی؟ نه فوروراد کنید.
مشاهده در ایتا
دانلود
یه روزی دلم برای این روزا تنگ میشه_
آدم اشتباه از اول اشتباه نیست..
پـرواز بـه آن سوی آسمان 🕊
📸𝔻𝕒𝕪5⋆𖦹 تاظهر خوابیدن، تمیزکاری، چایی، ابول، کمی ریاضی،چایی، آهنگ شاد،صورتی، تاب سواری،پیاده روی،بوی
📸𝔻𝕒𝕪6⋆𖦹 زودبیدارشدن،هیجان،سوپرایزتولد،کیک،ریاضی، چایی، ابول، بازم تولد، خونه قدیمی، بافتن مو،
به نظر شاد می آیم و لبخند میزنم اما در عمق جانم چیزی دارد می سوزد و از بین می رود که محال است جایش دوباره پر شود.دردرونم چیزی مرده است که نمیتوانم دوباره زنده اش کنم.
پـرواز بـه آن سوی آسمان 🕊
احساسات و زندگی انسان ها محکوم به تغییره
من خیلی دارم میخوام و خیلی دارم نمی تونم.
کی گفته خواستن توانستن است؟ ما همش داریم میخوایم و همش داریم نمیتونیم
پـرواز بـه آن سوی آسمان 🕊
من خودمو گم کردم. چندسال پیش یه جایی خودمو جا گذاشتم.من خودمو گم کردم یه روز که مجبور شدم لباسمو بخاطر اینکه از دید بقیه مناسب نبود عوض کنم. یه روز که مجبور شدم خندیدنم رو بخاطر اینکه از دید بقیه مناسب نبود پنهون کنم.وقتی خودت نباشی همه چی از قیافه میوفته. وقتی به آیینه نگاه میکنی خودتو نمیشناسی.تو خیابون فکرات ازت فرار میکنن.من تو تنهاییام یه جور دیگه ام.من خودمو تو شهر خودم گم کردم.خودمو جایی گم کردم که قرار بود اونجا خودمو پیداکنم. من دارم میگردم دنبال ادمی که دوسال پیش بودم. اون ادمی که نفهمیده بود هرچقدر حساس تر باشی احمق تر به نظر میای.هرچقدر بیشتر مهربون باشی بیشتر ازت سواستفاده میکنن.من دنبال ادمی ام که نمیخواست کسی تو دنیا تجربه های تلخ داشته باشه.انسانیت ادما رو با قیافه و لباس اندازه نمی گرفت یا حتی با شغل و درامدشون. من دنبال اون ادمی هستم که جرئت داشت حرفای دلشو به زبون بیاره.اونی که جرئت داشت بخنده با صدای بلند. سوال داشت، سوالای زیاد. واسه فهمیدنشون هیجان داشت.وقتی خودتو دوست نداشته باشی نمیتونی بقیه رو دوست داشته باشی.من فقط یه ادم نیستم.من کلی فکر و احساسات و حال خوب و بدم. بی حوصلگی و سر و حال بودنم. من اخم ولبخند هم هستم.عجیبه که بفهمی من هم شادترین موجود روی زمینم هم غمگین ترین.