هدایت شده از 𝙈𝙖𝙧𝙨⋆
بنامِ خالق شما فضانوردانِ عزیز
من باتوجه به مودِ رندومم تصمیم گرفتم برایِ اولین بار در تاریخِ 𝙈𝙖𝙧𝙨 یه تقدیمی بزارم که درواقع ۹۰ درصدش با برادرِ گلم معاناتِ و بنده فقط یک واسطم😔.
حالا این تقدیمی چیه؟ اینه.
این پیامو شوت میکنین تو چنل زیباتون و لینکتون رو هم میندازید تو این📬جا
باتشکر از ستاد فضانوردان🙏🏼.
[مدیریت ناسا]