تو خانه ام بودی عزیزمن،
و من از دست دادمت، میدانی کسی که وطن ندارد، در تمامی جنگ ها گلوله میخورد.
- من یکم دیگه تولدمه میشه اون فیلمه که الان از کیک تولد گذاشتی رو بزارم روز تولدم..؟
+آره عزیزم حتما
تولدت هم کلی مبارک ^^🤍
https://eitaa.com/daftarman
https://eitaa.com/Neon_Of_Mine
لینک چنلای خوشگلتون