هدایت شده از Unhashable. (Voila era 🕸)
آفساید شدن 3 تا گل، از دست دادن شانس 92 درصدی صعود در بقیه بازیای تیمهای سوم و همهی اتفاقاتی که برای این تیم افتاد رو من "شانس" نمیدونم، این آه و تنفر مردمه که حتی تو یه گروه نسبتا متوسط تو جام 48 تیمه هم گربانگیرتون میشه.