امشب روضهخون مقتل میخوند و من برای اولین بار نمیدونستم برای چی گریه میکنم ، فقط گریه میکردم و شونه هام مثل بید میلرزید .
خیلی برام زور داره آدمایی که از تک تک کثافت کاریاشون خبر دارم طلبیده میشن اما من مثل هرسال فقط باید نگاه کنم و التماسِ یه دعا بشم .
عمیقا به این موضوع اعتقاد دارم که اول به دلت نگاه میکنه ، بعد دعوتت میکنه ، ولی آخه دل ما انقدر سیاه و چرکیه که حتی یه نگاه هم بهش نمیکنی مشتی ؟
این قابلیت لایک و ریاکشن تو دایرکت اینستا خیلی مسخرست ، یعنی چی که باید پیامتو لایک کنم چون اگه بخوام چتو ادامه بدم و بپرسم چندتا انگشت داری کلخل بنظر میرسم ؟
قاضیزاده رو آوردن وسط خیابون که مثلا به سوالات مردم جواب بده و شبهات سیاسیشونو برطرف کنه ، تنها کاری که میکنه ماله کشیدنه 😂😂😂😂