و حاام بده و حال خودشم بده و نمیتونم چیزی بگم. قراره دوباره همچیو بریزم تو خودم
📪 پیام جدید
پیشی نمیخوام برم نرو اینا ولی واقعا دلم نمیخواد بری
میدونی هرچجوری که راحتتری باش فقط من خوشحال میشم بمونی
البته! اصلا الان مهم نی دیگران مثل خودم بگم خوشحال میشم یا مثلا نارحت میشم بری
و خب راستش واقعا میشیم ولی اگه اذیت یا چیزی هستی که این کار باعث میشه راحتتر بشی
بکنش
اینکارو حتمی انجام بده اگه حالت بهتر میشه :)
#دایگو