پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
ببین پیشی
نمیدونم قصدت چیه .. ولی اگر منظورت مرگه ..
باید بگم با اینکار هیچی درست نمیشه
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم
بخاطر همون یکی بخاطر این ۸۰۳ نفر.... ارزش داره بری و دیگه برنگردی؟....