پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
ببین پیشی
نمیدونم قصدت چیه .. ولی اگر منظورت مرگه ..
باید بگم با اینکار هیچی درست نمیشه
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
من نمیخواستم برم ولی رفتنم به نفع همس. همش دارم گند میزنم. اصن دنیا بدون من باشه بهتره. الانم موندم
بخاطر همون یکی بخاطر این ۸۰۳ نفر.... ارزش داره بری و دیگه برنگردی؟....
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
نه. اون بهم نیازداره
الهی شکر که قصدت اون نیست ..
ولی که نیاز داری بری درکت میکنم ...
منم واقعا بعضی اوقات نیاز دارم دیلیت اکانت کنم و زندگیمو کنم