اوکی من میگم؛
اول سال یا بچه های کلاسمون بردنمون باراجین، تازه بارون زده بود چمنا خیس بودن، خیلی حس خوبی بود. همش دوست دارم به اون روزا برگردم. وایب اهنگ تا ابد رو میده اونروز برام:)
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
اوکی من میگم؛ اول سال یا بچه های کلاسمون بردنمون باراجین، تازه بارون زده بود چمنا خیس بودن، خیلی حس
اونجا رو چمنا نشسته بودیم با بهار و دوستاش. چت ناشناس میرفتیم. اونجا برگشت بهم گفت خیلی ازت خوشم اومد بچه خوبی هستی.:)
📪 پیام جدید
چرا خاطرهی قشنگی ندارم که به یاد بیارم
#دایگو
📪 پیام جدید
انگار همین دیروز یک مهر بود و تو صف مدرسه با دوستام عکس میگرفتیم. ولی الان از اون خاطرات چیزی جز چنتا عکس نمونده🙂
#دایگو
📪 پیام جدید
من آن ذرهء ناچیز و
تو آن شمسِ دو عالم ؛
.
اشکش را خیلی درآوردیم
تلاش بر این است که
شاید تبسمی بر لبش آوریم ..:)
https://eitaa.com/habaa_ir
.
حمایت میکنید لطفاً
#دایگو
📪 پیام جدید
حوصلم سر رفته دلم واسه دوستام تنگ شده میخوام برم مدرسه هعی این تابستون کوفتی
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/22247 مگه امتحان نمیدی
#دایگو
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/pishiterapi/22249
امتحان دادم اردیبهشت تموم شده
#دایگو