هدایت شده از ꜱᴀɴᴀᴢ ʙʀᴀɪɴ ᴍᴀꜱꜱᴇs٭
برای بعضیا ناراحتم😔
اخه عید قربانه 😕
چون خیلی گوسفندن 🐑
می ترسم😫
یکی قربونیشون کنه🍴😢
هدایت شده از چنل محدوده ،انا لله و انا الیه راجعون
واسه عید قربان فامیلاتونو قربونی کنید نه گوسفندای بی گناه رو.
یسریام، میان تظاهر میکنن. که فلان دردو کشیدن. تظاهر میکنن ناراحتن. دستشونو خط میندازن. حرفشو میزنن. به قول ینفر، خسته اونی نیست که همش گلایه میکنه، خسته اونیه که دیگه حوصله نداره. حوصله شلوغی نداره. حوصله خنده نداره. تظاهر نکنید که دردی رو کشیدید. دردی که ما کشیدیم خیلیا در اثرش جون دادن...:)