آمیآووووووو،
به مناسبت روز اقیانوس، 🌊
بیاین بهتون بگم "اگه یه موجود دریایی بودین چی بودین؛"🐋
من:
@Ad_sepi
با احترام،
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
ایگنور؟ نه لدفا
از نظر من...
مبینا میتونه گاو دریایی باشه،
چون مهربونترین موجودات آبی گاوهایدریاییان.
از نظر من...
عسل میتونه ستاره دریایی باشه،
چون میتونن وقتی اعضایی از بدنشون رو ازدست میدن دوباره اونو ترمیم کنن.