آمیآووووووو،
به مناسبت روز اقیانوس، 🌊
بیاین بهتون بگم "اگه یه موجود دریایی بودین چی بودین؛"🐋
من:
@Ad_sepi
با احترام،
پــــیـــشـــیــــتــــراپـــــی
ایگنور؟ نه لدفا
از نظر من...
مبینا میتونه گاو دریایی باشه،
چون مهربونترین موجودات آبی گاوهایدریاییان.
از نظر من...
عسل میتونه ستاره دریایی باشه،
چون میتونن وقتی اعضایی از بدنشون رو ازدست میدن دوباره اونو ترمیم کنن.
به نظر من...
اریکا میتونه گربه ماهی باشه.
صرفا چون پروفایلش پلنگیه.
به نظر من...
ناشناس میتونه گوسفند دریایی باشه.
یه موجود دریایی خاص گوگولی.
به نظر من...
ریچل میتونه فرشته دریایی باشه.
خوشگله، ولی... بگذریم.
به نظر من...
جیجی میتونه نهنگ گوژ پشت باشه.
چون استقامتش بالاس.
به نظر من...
دیانا میتونه خرچنگ باشه.
-صرفا بخاطر وایبش گفتم-